Baron twarzą kampanii społecznej przeciwko hejtowi
19.03.2019, 07:38
Akcję promuje Baron z Afromental (fot. materiały prasowe)
Ruszyła nowa kampania teaserowa przeciwko hejtowi w sieci #jestnaswiecej. Twarzą akcji jest Baron z zespołu Afromental.
Kampania prowadzona przez agencję Leo Burnett będzie miała co najmniej dwa etapy. W pierwszej odsłonie rozesłano w e-mailach zapowiedź nowej kampanii przeciwko hejtowi #jestnaswiecej. W teaserze pojawia się promujący akcję Baron. Organizatorzy zachęcają również do odwiedzenia strony www.jestnaswiecej.pl, na której jest pytanie "Czy popierasz hejt w sieci?". Po kliknięciu pojawia się informacja, ile osób zagłosowało w ten sam sposób.
Drugi etap kampanii, w którym zaprezentowany będzie główny przekaz organizatorów, rozpocznie się pod koniec tygodnia.
(AJ, 19.03.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter