Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Baron twarzą kampanii społecznej przeciwko hejtowi

Akcję promuje Baron z Afromental (fot. materiały prasowe)

Ruszyła nowa kampania teaserowa przeciwko hejtowi w sieci #jestnaswiecej. Twarzą akcji jest Baron z zespołu Afromental.

Kampania prowadzona przez agencję Leo Burnett będzie miała co najmniej dwa etapy. W pierwszej odsłonie rozesłano w e-mailach zapowiedź nowej kampanii przeciwko hejtowi #jestnaswiecej. W teaserze pojawia się promujący akcję Baron. Organizatorzy zachęcają również do odwiedzenia strony www.jestnaswiecej.pl, na której jest pytanie "Czy popierasz hejt w sieci?". Po kliknięciu pojawia się informacja, ile osób zagłosowało w ten sam sposób.

Drugi etap kampanii, w którym zaprezentowany będzie główny przekaz organizatorów, rozpocznie się pod koniec tygodnia.

(AJ, 19.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.