Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w czasie serialu "Odwróceni. Ojcowie i córki" liderem w grupie komercyjnej

"Odwróceni. Ojcowie i córki" to jedna z nowości wiosennej ramówki TVN (A.Kowalewska/TVN)

Serial "Odwróceni. Ojcowie i córki" po trzech odcinkach przyciąga do TVN średnio 1,59 mln widzów.

"Odwróceni. Ojcowie i córki" to kontynuacja "Odwróconych" emitowanych w TVN w 2007 roku. Serial emitowany jest w poniedziałki o 21.30, od 25 lutego. TVN, pokazując pierwsze trzy odcinki, miał średnio 12,36 proc. udziału w rynku. W tym paśmie stacja przegrywa z TVP 2 (17,72 proc.), ale ma lepsze wyniki niż Polsat (8,61 proc.) i TVP 1 (3,16 proc.). Za to w grupie komercyjnej TVN jest liderem, osiągając 16,58 proc. udziału.

Pierwszy sezon "Odwróconych" wiosną 2007 roku oglądało w TVN średnio 2,6 mln widzów (dane: Nielsen Audience Measurement).

Galeria: "Gra o tron" - co wiemy o ósmym sezonie?

(KOZ, 14.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.