Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet przygotował książkę o ofiarach katastrofy smoleńskiej

Książka jest kontynuacją serwisu "Smoleńsk. 96 wspomnień" uruchomionego przez Onet rok temu (fot. materiały prasowe)

Dziennikarze Onetu (Ringier Axel Springer Polska) przygotowali zbiór wywiadów i reportaży "Smoleńsk. 96 wspomnień" poświęcony ofiarom katastrofy smoleńskiej. Książka trafi do sprzedaży 21 marca.

Publikacja jest pomysłem dziennikarza Janusza Schwertnera. Redaktorami prowadzącymi – oprócz Schwertnera – są Szymon Piegza i Daniel Olczykowski. Książkę będzie można kupić w księgarniach i salonach Empik. Ukaże się w dwóch wersjach. Pierwsza będzie kosztować 39,90 (została wydana w 8 tys. egz.), a druga 19,99 zł (w nakładzie 20 tys. egz.).

W publikacji czytelnicy znajdą 96 artykułów przygotowanych przez redakcję Onetu oraz wspomnienia bliskich ofiar katastrofy smoleńskiej. Projekt książkowy jest kontynuacją serwisu "Smoleńsk. 96 wspomnień", który został uruchomiony przez Onet rok temu.

– Część tekstów jest zaczerpnięta z tego serwisu, choć zostały zmienione i udoskonalone. Niektóre powstały zupełnie od nowa. Dotarliśmy też do rodzin, do których nie udało nam się dotrzeć rok temu. Wspomnienia bliskich są najmocniejszą stroną tej książki – mówi "Presserwisowi" Janusz Schwertner.

(KW, 14.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Parkiet.com jako jedyny z serwisów dzienników ze wzrostem w lutym

W lutym serwis Parkiet.com odwiedziło 205,45 tys. internautów (screen: Parkiet.com)

Spośród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich w lutym jedynie Parkiet.com (Gremi Media) zanotował procentowy wzrost liczby użytkowników. Najwięcej czasu internauci spędzili na stronie Przegladsportowy.pl (RAS Polska) – wynika z danych Gemius/PBI.

W lutym serwis Parkiet.com odwiedziło 205,45 tys. internautów, o 1,48 proc. więcej w porównaniu ze styczniem. Pozostały serwisy dzienników miały mniej użytkowników niż w styczniu, ale to naturalne, bo luty to miesiąc o trzy dni krótszy.

Liderem w zestawieniu była Wyborcza.pl – 7,12 mln użytkowników (spadek o 14,71 proc. w porównaniu ze styczniem). Dalej znalazły się serwisy: Se.pl (ZPR Media) – 6,62 mln (spadek o 7,22 proc.), Fakt.pl (RAS Polska) – 6,26 mln (spadek o 18,47 proc.), Rp.pl (Gremi Media) – 4,05 mln (spadek o 10,71 proc.), Dziennik.pl (Infor Biznes) – 2,57 mln (spadek o 7,69 proc.), Gazetaprawna.pl (Infor Biznes) – 2,45 mln (spadek o 14,95 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) – 2,27 mln (spadek o 26,68 proc.), Polskatimes.pl (Polska Press Grupa) – 1,19 mln (spadek o 18,66 proc.), Pb.pl (Bonnier Business Polska) – 435,57 tys. (spadek o 29,05 proc.).

W porównaniu z lutym 2018 roku użytkowników zyskały Wyborcza.pl (wzrost o 16,39 proc.), Se.pl (o 19,80 proc.), Rp.pl (o 33,42 proc.), Dziennik.pl (o 10,35 proc.) i Parkiet.com (o 46,53 proc.). Straciły z kolei Fakt.pl (spadek o 4,22 proc.), Gazetaprawna.pl (o 8,28 proc.), Przegladsportowy.pl (o 30,48 proc.), Polskatimes.pl (o 56 proc.) i Pb.pl (o 29,16 proc.).

Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w lutym był Przeladsporotwy.pl z wynikiem 35 minut i 37 sekund - to o niemal minutę mniej w porównaniu ze styczniem. Na drugim miejscu był Pb.pl – 23 minuty i 45 sekund, a na trzecim Fakt.pl – 16 minut i 34 sekundy. (PD)

(PD, 14.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.