Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja K2 Precise zastąpiła K2 Media

Zespół K2 Precise (fot. materiały prasowe)

Grupa K2 utworzyła firmę K2 Precise, która zastąpiła K2 Media. Maja Biniewicz została chief business officerem. 

K2 Precise pozycjonuje się jako agencja marketingu precyzyjnego, podczas gdy K2 Media powstała jako dom mediowy. Nowa marka kontynuuje współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi klientami K2 Media.

K2 Precise kierują dotychczasowi szefowie K2 Media: Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (managing director). Do firmy wróciła Maja Biniewicz, która została chief business officerem. Zasiada w zarządzie operacyjnym wraz z Maciejem Godlewskim, chief growth officerem.

K2 Precise skoncentruje się na optymalizacji sprzedaży po stronie klientów. Nacisk zostanie położony na kampanie programatyczne, analitykę i business intelligence. Głównym obszarem prowadzonych przez firmę działań będzie digital, ale K2 Precise będzie realizować także projekty i kampanie telewizyjne.

(IKO, 13.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gillette, Procter & Gamble oraz MediaCom na czele WARC Media 100

Kampania „I Don’t Roll On Shabbos” dla Gillette (screen Youtube.com/MediaComGlobal)

Na szczycie rankingów WARC Media 100 dla najczęściej nagradzanych kampanii oraz marek w mediach znalazły się: Gillette, Procter & Gamble oraz MediaCom. Pierwsze dwie zwyciężyły w kategoriach: najlepszej marki oraz reklamodawcy. MediaCom odebrała nagrodę dla najlepszej agencji, agencji sieciowej oraz za kampanię. Najlepszą agencją globalną została WPP.

W kategorii top kampanii, w pierwszej trójce znalazły się: „I Don’t Roll On Shabbos”, dla Gillette, MediaCom Connections Tel Awiw:

„Data vs Car” dla VIA Rail, Touché! Montreal:

oraz „The Awesome Is Here” dla Cerveza Victoria, MediaCom Mexico City.

Na podium najlepszych agencji stanęły: MediaCom Connections, Tel Awiw; Touché!, Montreal oraz Mindshare, Szanghaj.

Za top trzy agencje sieciowe uznano kolejno: MediaCom (WPP), PHD Worldwide (Omnicom Group) oraz Mindshare Worldwide (WPP).  Najlepsi reklamodawcy to: Procter & Gamble, Unilever oraz AB InBev. W kategorii najlepsze marki pierwsze trzy pozycje zajęły: Gillette, Tourism Australia oraz McDonald’s.

Od poprzednich dwóch edycji, niezmiennie pozycję top krajów utrzymują: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania oraz Australia.

W kategorii najlepszych agencji globalnych za top trzy uznano: WPP, Omnicom Group oraz Interpublic Group.

Roczny ranking WARC Media 100 tworzony jest na podstawie wyników najistotniejszych konkursów mediów reklamowych na świecie. Ma na celu wyróżnienie marek oraz kampanii wykazujących się kreatywnością oraz innowacyjnością.

(AJ, 13.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.