Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aktor z "Gry o tron" w kampanii L’Oréal zrealizowanej przez Papaya Films

Kampania została zrealizowana przez Papaya Films dla agencji McCann Paris (screen Youtube.com/Papaya Films)

Nikolaj Coster-Waldau wystąpi w kampanii reklamowej marki L’Oréal Pure Charcoal.

Urodzony w Danii aktor jest jedną z gwiazd serialu "Gra o Tron". Kampania została zrealizowana przez Papaya Films dla agencji McCann Paris. Zdjęcia odbyły się w Warszawie, w starej lakierni FSO, w której wybudowana została scenografia. Za reżyserię spotu odpowiadał Mike Goubeaux, a za zdjęcia Thierry Pouget. Na planie odbyła się również sesja fotograficzna autorstwa Jacka Poremby i sesja fotograficzna do digitalu autorstwa Pauli Patockiej.

Kampania będzie miała globalny zasięg (telewizja i internet).

(AMS, 13.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja K2 Precise zastąpiła K2 Media

Zespół K2 Precise (fot. materiały prasowe)

Grupa K2 utworzyła firmę K2 Precise, która zastąpiła K2 Media. Maja Biniewicz została chief business officerem. 

K2 Precise pozycjonuje się jako agencja marketingu precyzyjnego, podczas gdy K2 Media powstała jako dom mediowy. Nowa marka kontynuuje współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi klientami K2 Media.

K2 Precise kierują dotychczasowi szefowie K2 Media: Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (managing director). Do firmy wróciła Maja Biniewicz, która została chief business officerem. Zasiada w zarządzie operacyjnym wraz z Maciejem Godlewskim, chief growth officerem.

K2 Precise skoncentruje się na optymalizacji sprzedaży po stronie klientów. Nacisk zostanie położony na kampanie programatyczne, analitykę i business intelligence. Głównym obszarem prowadzonych przez firmę działań będzie digital, ale K2 Precise będzie realizować także projekty i kampanie telewizyjne.

(IKO, 13.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.