Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność Jedynki rekordowo niska, Trójki najgorsza od 14 lat

Trójka niższy udział miała w fali lipiec-wrzesień 2004 (fot. materiały prasowe)

Słuchalność Programu I Polskiego Radia wciąż spada – w najnowszej fali Radio Track do 5,5 proc., co jest najgorszym wynikiem stacji w historii badania. Z kolei Program III Polskiego Radia zanotował najniższy udział od 14 lat. Swój najlepszy wynik osiągnęła sieć RMF Maxxx.

Jak wynika z badania Radio Track (Kantar Millward Brown), w fali grudzień 2018 - luty 2019 lider słuchalności – RMF FM – miał udział w czasie słuchania na identycznym poziomie co rok wcześniej – 26,9 proc. Słuchalność utrzymało również Radio Zet (11,7 proc.).

Udział Programu I Polskiego Radia w czasie słuchania rok do roku spadł z 7,4 proc. do 5,5 proc. (to najgorszy wynik Jedynki w historii Radio Tracka), a Programu III Polskiego Radia – z 5,7 proc. do 5,3 proc. Jest to najniższy rezultat Trójki od fali lipiec-wrzesień 2004 roku, kiedy udział stacji wyniósł 5,2 proc.

Spośród rozgłośni ponadregionalnych słuchalność zwiększyły: Tok FM (z 2 proc. do 2,2 proc.), Antyradio (z 1,8 proc. do 1,9 proc.) i RMF Classic (z 1,5 proc. do 1,7 proc.; po raz pierwszy wynik 1,7 proc. stacja miała w fali październik-grudzień 2018).

Wśród sieci wzrost zanotowały natomiast: Radio Eska (z 7,3 proc. do 7,7 proc.), RMF Maxxx (z 3,4 proc. do 4,1 proc.; najlepszy wynik sieci), Radio Złote Przeboje (z 2,6 proc. do 3,1 proc.), Radio Wawa (z 1,3 proc. do 1,7 proc.), Meloradio (z 0,9 proc. do 1,2 proc.) i Radio Pogoda (z 1 proc. do 1,1 proc.).

(KOZ, 13.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.