Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zjazd Rynku Reklamy 2019 z rekordową frekwencją

Zwycięski zjazd drużyny Polsat Media (fot. materiały prasowe)

Drużyna Polsat Media zwyciężyła w Zjeździe Kreatywnym organizowanym w ramach Zjazdu Rynku Reklamy 2019 w Zakopanem. W imprezie wzięło udział blisko 700 osób.

Tegoroczna edycja Zjazdu Rynku Reklamy miała najliczniejszą frekwencję w historii imprezy. Przed rokiem uczestników było ok. 550. - Duża frekwencja to efekt m.in. tego, że projekt stał się platformą, którą nasi goście, sponsorzy i partnerzy coraz częściej wykorzystują do własnych aktywności promocyjnych, szkoleniowych i integracyjnych. Uczestnicząc w Zjeździe można nawiązać kontakty z przedstawicielami kilkudziesięciu najistotniejszych firm i organizacji funkcjonujących na rynku - mówi Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Zjazdu Rynku Reklamy.

Pierwsze miejsce w Zjeździe Kreatywnym zajęła drużyna Polsat Media, drugi był zespół 4fun Media, a trzeci Havas Media. Zjazdy były oceniane przez jury w składzie: Damian Michałowski (Radio Zet), Mariusz Spisz (Multikino Media), Karolina Szostak (Polsat), Arkadiusz Gawlak (AMS), Agnieszka Wasiak (Wirtualna Polska), Jacek Koskowski (BBC Studios), Wojciech Piwocki (IMS SA) i przewodniczący Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).

Galeria: Zjazd Rynku Reklamy 2019

W slalomie wzięło udział 80 zawodników. W rywalizacji kobiet na nartach zwyciężyła Katarzyna Sobolewska, a na snowboardzie Karolina Dobrzyńska. W kategorii mistrzowskiej najlepsza była Magda Makowska. Wśród mężczyzn jadących na nartach najlepszy był Kasper Orkisz, a na snowboardzie zwyciężył Artur Manista. W kategorii mistrzowskiej wygrał Krzysztof Mocek.

Tegorocznymi sponsorami strategicznymi imprezy byli: Polsat Media, Multikino Media oraz AMS. Sponsorami wspierającymi: BBC Studios, IMS SA oraz Wirtualna Polska.

Partnerami branżowymi Zjazdu Rynku Reklamy były Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn „Press”.

Wśród pozostałych partnerów oraz fundatorów nagród znalazły się takie firmy jak: AdPrime, Agora, wyborcza.pl, gazeta.pl, sport.pl, TOK FM, Flying Bisons,  Magazyny Agora, Tandem Media, Helios, Move TV, Eventroom, BBC Earth, BBC Brit, BBC First, BBC Lifestyle, Cbeebes, Adventure Sport, POC, Rossignol, Sailing Poland, Zdrovit, LEMON, Radio ZET, Amundsen, Jim Beam, Auchentoshan, Gorzka Żołądkowa, Fastline Racing Advertising, PepsiCo oraz Stacja Narciarska Suche.

(PAZ, 10.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.