Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Wendzikowska z TVN przejechała się drogim autem w ramach promocji Ubera

Anna Wendzikowska promuje Ubera na Instagramie (fot. Instagram/aniawendzikowska)

Anna Wendzikowska, dziennikarka TVN specjalizująca się w rozmowach z gwiazdami filmowymi, promuje nową usługę premium Ubera – Black.

Uber wprowadził do oferty w Polsce możliwość zamówienia przejazdu luksusowymi samochodami marek: Jaguar, Lexus czy Mercedes Benz klasy C, CLS, E i S. Ostatnie z wymienionych aut testowała Anna Wendzikowska, promując usługę premium na Instagramie.

W ramach usługi Black firma zapewnia, że wszystkie dostępne samochody są wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku i mają w standardzie skórzane fotele, a kierowcami są osoby, które zostały najwyżej ocenione w aplikacji Uber.

(IKO, 01.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.