Anna Wendzikowska z TVN przejechała się drogim autem w ramach promocji Ubera
01.03.2019, 07:46
Anna Wendzikowska promuje Ubera na Instagramie (fot. Instagram/aniawendzikowska)
Anna Wendzikowska, dziennikarka TVN specjalizująca się w rozmowach z gwiazdami filmowymi, promuje nową usługę premium Ubera – Black.
Uber wprowadził do oferty w Polsce możliwość zamówienia przejazdu luksusowymi samochodami marek: Jaguar, Lexus czy Mercedes Benz klasy C, CLS, E i S. Ostatnie z wymienionych aut testowała Anna Wendzikowska, promując usługę premium na Instagramie.
W ramach usługi Black firma zapewnia, że wszystkie dostępne samochody są wyprodukowane najpóźniej w 2012 roku i mają w standardzie skórzane fotele, a kierowcami są osoby, które zostały najwyżej ocenione w aplikacji Uber.
(IKO, 01.03.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter