Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC Polska ma więcej abonentów i wyższe przychody

W ciągu roku baza abonentów UPC Polska powiększyła się o 12,9 tys. (fot. materiały prasowe)

Operator kablowy UPC Polska na koniec 2018 roku miał 1,448 mln abonentów – o 0,9 proc. więcej niż na koniec 2017 roku. Przychody spółki rok do roku wzrosły o 5,5 proc.

Z danych opublikowanych przez właściciela, czyli Liberty Global, wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec grudnia 2018 roku 1,043 mln abonentów (o 1,8 proc. więcej niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 180,5 tys. (spadek o 4,4 proc.), internetu - 1,175 mln (wzrost o 3,1 proc.), a telefonii - 654,3 tys. (wzrost o 3,9 proc.). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,053 mln usług (wzrost o 2,4 proc.).

W 2018 roku przychody UPC Polska wyniosły 440,7 mln dol. wobec 417,9 mln w 2017 roku.

Liberty Global poinformował w sprawozdaniu, że w połowie 2019 roku planuje uruchomienie w Polsce nowej usługi mobilnej w modelu MVNO. Rolę operatora infrastrukturalnego dla UPC Polska będzie pełnić sieć komórkowa Play.

(KOZ, 01.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.