Labcon i SalesTube obsługują media społecznościowe Sephora Polska
Labcon, przy wsparciu SalesTube, będzie wdrażać dla Sephory nową strategię komunikacji w social mediach (screen sephora.pl)
Agencja contentowa Labcon (Group One) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediów społecznościowych sieci perfumerii Sephora Polska. Agencja będzie pracowała dla nowo pozyskanego klienta wraz z należącą do grupy agencją SalesTube.
Od marca Labcon będzie odpowiadać za komunikację Sephora Polska (w tym za strategię, planowanie i realizację kampanii mediowych, kompleksową obsługę kanałów na platformach społecznościowych). Ponadto agencja została partnerem Sephory w budowaniu strategii w social mediach przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów.
Za obszar paid social w obsłudze tego klienta odpowiada agencja SalesTube. "Strategia komunikacji one social to połączenie dwóch bardzo ważnych obszarów - content i performance marketing. Mimo że pracujemy w dwóch różnych spółkach, to podchodzimy do komunikacji na kanałach marek jako jeden zespół, realizując działania w najbardziej efektywnościowym modelu" - komentuje Marta Łysiak, managing director agencji Labcon.
Labcon, przy wsparciu SalesTube, będzie wdrażać nową strategię komunikacji na profilach Sephora na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz na kanale Sephora Polska na YouTube.
(IKO, 28.02.2019)