Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do końca lutego można się zgłaszać do konkursu Innovation 2019

Rozdanie nagród na gali Innovation 2018 (fot. materiały prasowe)

Do 28 lutego można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019.

Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu i mediów.

Uczestnicy mogą konkurować w trzech kategoriach:

Innowacyjny biznes - zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.

Innowacyjne doświadczenie - prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.

Innowacyjne media - gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.

Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas konferencji Innovation, będzie można poznać case studies wybranych nagrodzonych projektów.

Więcej na innovation.sar.org.pl

(21.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.