Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje" najdroższe w marcowym cenniku TVN

30 sekund w bloku reklamowym przy "Kuchennych rewolucjach" kosztuje 67,7 tys. zł (fot. Wojciech Artyniew/Press)

Prowadzone przez Magdę Gessler "Kuchenne rewolucje" są najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym telewizji TVN na marzec.

Najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Kuchennych rewolucjach" (w czwartki o 21.30) kosztuje 67,7 tys. zł, czyli o 18,6 proc. więcej, niż w marcu 2018 roku. Reklamy przy "MasterChef junior" (w niedziele o 20) dochodzą do 61,7 tys. zł (spadek o 0,5 proc.), a wokół "Faktów" sięgają 60,5 tys. zł (wzrost o 17 proc.).

Spośród nowych seriali najdrożej wyceniono "Odwróceni. Ojcowie i córki" - spoty przy nim kosztują nawet 55,1 tys. zł (emisja w poniedziałki o 21.30). Przy "Chyłka - Zaginięcie" (w soboty o 20, od 30 marca) reklamy dochodzą do 48,3 tys. zł, a przy "Szóstce" (w niedziele o 21.30, od 31 marca) - do 44,2 tys. zł.

(KOZ, 21.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.