Dział: INTERNET

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bankier.pl rezygnuje z programu "ZapytajBankiera"

Program "ZapytajBankiera" ukazywał się w serwisie Bankier.pl od połowy września (screen Bankier.pl)

Po odejściu Przemysława Barankiewicza, naczelnego Bankier.pl (Bonnier Business Polska), serwis zrezygnuje z prowadzonego przez niego projektu wideo "ZapytajBankiera".

– Program nie będzie miał kontynuacji. Przewidujemy nowe, inne formaty wideo, o których będziemy informować – mówi "Presserwisowi" Malwina Wrotniak, wicenaczelna Bankier.pl, która po odejściu Barankiewicza (czyli od początku marca) ma zostać naczelną serwisu.

Program był emitowany w czwartki, od połowy września. Przemysław Barankiewicz odpowiadał w nim na pytania zadawane w mediach społecznościowych Bankier.pl.

Według danych Gemius/PBI w grudniu serwis Bankier.pl odwiedziło 1,86 mln internautów.

(KW, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwisy tygodników opinii ze wzrostem w styczniu

W styczniu najwięcej użytkowników miał serwis Wprost.pl - było ich 2,93 mln (screen Wprost.pl)

Wszystkie serwisy ogólnopolskich tygodników opinii odnotowały z początkiem roku wzrost liczby użytkowników. Najwięcej użytkowników przybyło stronom: Tygodnikpowszechny.pl, Polityka.pl i Dorzeczy.pl – wynika z danych Gemius/PBI.

W styczniu najwięcej internautów odwiedziło serwis Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - było ich 2,93 mln (wzrost o 16,19 proc. w porównaniu z grudniem ub.r.). Dalej znalazły się: Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 2,77 mln (wzrost o 13,83 proc.), Dorzeczy.pl (Orle Pióro) – 1,67 mln (wzrost o 42,91 proc.), Polityka.pl (Polityka) – 1,52 mln (wzrost o 43,36 proc.), Gosc.pl (Kuria Metropolitalna w Katowicach) – 776,26 tys. (wzrost o 28,72 proc.), Tygodnikpowszechny.pl (Tygodnik Powszechny) – 224,39 tys. (wzrost o 52,57 proc.), Wsieciprawdy (Fratria) – 68,45 tys. (wzrost o 57,49 proc.) oraz Gazetapolska.pl (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 48,10 tys. (serwis nie został uwzględniony w grudniowym badaniu).

W porównaniu ze styczniem 2018 roku użytkowników zyskały serwisy: Wprost.pl (wzrost o 18,79 proc.), Dorzeczy.pl (o 73,75 proc.), Polityka.pl (o 11,37 proc.) i Gosc.pl (o 20,03 proc.). Spadki zanotowały z kolei: Newsweek.pl (o 15,66 proc.), Tygodnikpowszechny.pl (o 31,57 proc.), Wsieciprawdy.pl (o 14,76 proc.) i Gazetapolska.pl (o 71,56 proc.).

(PD, 20.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.