Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większość serwisów dzienników odnotowała w styczniu wzrosty

W styczniu serwis Wyborcza.pl miał 8,35 mln użytkowników (screen: Wyborcza.pl)

Niemal wszystkim serwisom internetowym dzienników ogólnopolskich z początkiem roku przybyło użytkowników. Niewielki spadek zanotował w styczniu jedynie Parkiet.com (Gremi Media) – wynika z danych Gemius/PBI.

W styczniu serwis Wyborcza.pl (Agora SA) odwiedziło 8,35 mln internautów (wzrost o 20,76 proc. w porównaniu z grudniem 2018 roku). Dalej znalazły się serwisy: Fakt.pl (RAS Polska) – 7,68 mln (wzrost o 24,06 proc.), Se.pl (ZPR Media) – 7,14 mln (wzrost o 9,79 proc.), Rp.pl (Gremi Media) – 4,53 mln (wzrost o 33,62 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) – 3,10 mln (wzrost o 34,60 proc.), Gazetaprawna.pl (Infor Biznes) – 2,88 mln (wzrost o 57,57 proc.), Dziennik.pl (Infor Biznes) – 2,78 mln (wzrost o 20,32 proc.), Polskatimes.pl (Polska Press Grupa) – 1,47 mln (wzrost o 10,23 proc.), Pb.pl (Bonnier Business) – 613,89 tys. (wzrost o 39,50 proc.) oraz Parkiet.com – 202,46 tys. (spadek o 2,78 proc.).

W porównaniu ze styczniem 2018 roku tylko dwa serwisy odnotowały spadki: Przegladsportowy.pl (spadek o 13,89 proc.) oraz Pb.pl (o 0,25 proc.).

Pozostałe serwisy zanotowały wzrost: Wyborcza.pl (o 23,05 proc.), Fakt.pl (o 13,18 proc.), Se.pl (o 22,89 proc.), Rp.pl (o 38,84 proc.), Gazetaprawna.pl (o 1,62 proc.), Dziennik.pl (o 16,77 proc.), Polskatimes.pl (o 67,62 proc.), Parkiet.com (o 27,29 proc.). (PD)

(PD, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.