Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2018 roku na reklamę zewnętrzną przeznaczono 1,9 mld zł

Na reklamę zewnętrzną najwięcej wydały: Euro-Net Warszawa, Kino Świat i właściciel Pyszne.pl (Paweł Czerwiński/Unsplash)

W 2018 roku na reklamę zewnętrzną reklamodawcy przeznaczyli 1,9 mld zł, czyli o 6,2 proc. więcej, niż rok wcześniej – wynika z danych cennikowych netto Kantar Media (bez uwzględnienia rabatów). Najwięcej wydał Euro-Net Warszawa (RTV Euro AGD).

Na promocję OOH (outdoor i indoor) Euro-Net Warszawa wydał cennikowo 69,9 mln zł (wzrost o 70,2 proc.). Na nośnikach reklamy zewnętrznej intensywnie promował się też dystrybutor filmowy Kino Świat, który przeznaczył 59,5 mln zł (wzrost o 50 proc.). Trzecia w zestawieniu była spółka Sto2 (Pyszne.pl), która ograniczyła wydatki reklamowe w tym medium o 20,1 proc., do 49,5 mln zł. P4, operator sieci komórkowej Play, wydał 46,9 mln zł (wzrost o 21,3 proc.), a Polkomtel, operator sieci Plus – 44,3 mln zł (wzrost o 3 proc.).

Galeria: Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019

Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019
Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019
Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019

(IKO, 18.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.