Dział: PRASA

Dodano: Luty 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prof. Wątróbka i „Boczek Ekspres” - nietypowe ogłoszenie w „Gazecie Wyborczej”

Ogłoszenie ukazało się na 9. stronie piątkowej "Gazety Wyborczej" (screen Wyborcza.pl)

Zamiast standardowych życzeń, ogłoszenie na całą stronę w „Gazecie Wyborczej”. Na taki pomysł wpadł przedsiębiorca z Gdyni, który zrobił niespodziankę swojemu ojcu.

Całostronicowe ogłoszenie z treściami przypominającymi kampanię branży mięsnej ukazało się w piątek w „Gazecie Wyborczej”. Całość przypomina stronę z fikcyjnej gazety. Opublikowano je na 9. stronie głównego grzbietu „GW”.

„Boczek Ekspres” składa się z kilku tekstów napisanych w satyrycznej formie: „Dziś na obiad krewetki w sosie winnym”, „Żenada! - człowiek, który twierdzi, że »zna wszystkie języki świata« przyłapany na braku znajomości katalońskiego”, „Gdynia przeskoczyła Nowy Jork w rankingu największych miast świata”. W głównym tekście prof. Wątróbka wyjaśnia nowe przepisy dla przedsiębiorców, a w lewym dolnym rogu zamieszczono życzenia „dla kochanego Taty i Męża”.

Press

(screen Wyborcza.pl)

Biuro prasowe Agory poinformowało Press.pl, że „Boczek Ekspres” to „ogłoszenie w formie advertorialu, wykupione przez klienta »Gazety Wyborczej«".

Kilka informacji podanych w ogłoszeniu pozwoliło dotrzeć do reklamodawcy. Okazał się nim Andrzej Boczek, przedsiębiorca z Gdyni, który wyjaśnił, że „Boczek Ekspres” to życzenia dla jego ojca, który 15 lutego obchodził urodziny.

- Tata czyta „Gazetę Wyborczą” do śniadania. Docenił pomysł na nietypowe życzenia i wzruszył się, jak zobaczył w piątek, co mu przygotowaliśmy - powiedział Press.pl Andrzej Boczek.

(PAZ, 18.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2018 roku pracę w mediach w USA straciło ponad 15 tys. osób

Najwięcej etatów zlikwidowano w ub.r. w mediach newsowych (Rawpixel/ Unsplash)

W ubiegłym roku amerykańskie firmy z branży medialnej zlikwidowały 15,5 tys. etatów – wynika z raportu opracowanego przez firmę Challenger, Gray & Christmas.

Jest to największa redukcja etatów medialnych (telewizja, radio, internet, gazety i czasopisma, kino, a także sektory muzyczny i filmowy) w USA od 2008 roku – wówczas pracę straciło ponad 23 tys. osób.

W ubiegłym roku najwięcej etatów zlikwidowano w mediach o charakterze newsowym – niemal 12 tys. (w 2017 roku nieco ponad 4 tys. etatów). Autorzy raportu wskazują, że największy wpływ na dane dotyczące zatrudnienia w mediach miały przede wszystkim rynkowa konsolidacja i spadające przychody.

(LL, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.