Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP pokaże wszystkie mecze piłkarskich mistrzostw świata do lat 20

W konferencji prasowej w siedzibie TVP wzięli udział m.in. prezes PZPN Zbigniew Boniek, prezes TVP Jacek Kurski oraz dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski(fot. KOZ)

Telewizja Polska będzie transmitować wszystkie mecze piłkarskich mistrzostw świata do lat 20, które odbędą się w sześciu polskich miastach w maju i czerwcu - poinformowano w poniedziałek na konferencji prasowej w siedzibie TVP.

- Chcemy opakować ten mundial jak mundial w Rosji. Chcemy stworzyć studio, które będzie żyło 24 godziny na dobę - mówił podczas konferencji prasowej Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Największa na świecie juniorska impreza piłkarska, która odbywa się co dwa lata od 1977 roku, rozpocznie się 23 maja. Mecze odbywać się będą w Łodzi, Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Tychach oraz w Bielsku-Białej. Mecz otwarcia i finał (15 czerwca) odbędą się na stadionie Widzewa w Łodzi.

W imprezie wezmą udział 24 zespoły, które rywalizować będą w takiej samej formule, jak podczas seniorskich mistrzostw Europy w 2016 roku: zostaną podzielone na sześć grup po cztery drużyny, a 16 z nich awansuje do fazy pucharowej. Ceremonia losowania grup odbędzie się 24 lutego w Gdyni.

 

(PAP, KOZ, 18.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix wyprzedził Canal Plus we Francji

Netflix ma blisko 140 mln klientów w 190 krajach (fot. Pixabay.com)

Serwis streamingowy Netflix wyprzedził pod względem liczby subskrybentów grupę telewizyjną Canal Plus na rodzimym rynku tej ostatniej.

Jak podał dziennik “Le Figaro”, amerykański serwis ma we Francji już 5 mln klientów. Oznacza to, że Netflix jest popularniejszy od czołowego francuskiego płatnego nadawcy telewizyjnego – Canal Plus ma 4,76 mln abonentów.

W ubiegłym roku grupa należąca do koncernu medialnego Vivendi straciła na rodzimym rynku ponad 230 tys. klientów, a Netflix pozyskał ich ponad milion. Serwis streamingowy ma w sumie blisko 140 mln klientów w 190 krajach.

(LL, 18.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.