Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duże zainteresowanie Zjazdem Rynku Reklamy 2019

Zjazd Rynku Reklamy odbędzie się w dniach 7-10 marca (screen Youtube/ Mediasplit PL)

Na miesiąc przed zaplanowanym na 7-10 marca Zjazdem Rynku Reklamy udział w nim potwierdziło już ponad 600 osób.

Są to przede wszystkim przedstawiciele sponsorów i partnerów wydarzenia, zaproszeni przez nich goście, pracownicy agencji reklamowych, domów mediowych, instytutów badawczych, reklamodawcy bezpośredni, przedstawiciele najważniejszych firm i organizacji branżowych.

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Zjazdu Rynku Reklamy, powiedział:

Jesteśmy dumni z tego, że udało nam się stworzyć platformę, która stała się integratorem dla wszystkich najważniejszych podmiotów na rynku. Naszymi gośćmi są najistotniejsi w branży, którzy często na co dzień ze sobą ostro rywalizują. Zjazd Rynku Reklamy nie jest zawłaszczony przez żadnego dużego gracza co powoduje, że każdy czuje się tu jak u siebie. Dzięki temu coraz więcej firm wykorzystuje tą imprezę do realizowania własnych projektów szkoleniowych i integracyjnych. My dajemy im bazę, obecność wielu fachowców i ważnych parterów biznesowych, a oni dobudowują do tego własne aktywności dedykowane węższym grupom uczestników Zjazdu. W ten sposób wspólnie i organicznie rozbudowujemy ten projekt. Do tego oczywiście luźna atmosfera, rywalizacja narciarska i dobra zabawa, czyli to co w Zjeździe najważniejsze! 

Partnerami branżowymi Zjazdu Reklamy są m.in. dwie najważniejsze organizacje zrzeszające firmy działające na polskim rynku usług reklamowym: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Press".

HARMONOGRAM WYDARZENIA

CZWARTEK 07/03

Od 14:00

Przyjazd Gości – rejestracja i odbiór pakietów startowych

19:00 - Kolacja w Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA

PIĄTEK 08/03 

07:00 – 09:30

Śniadanie w Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA

10:00 – 11:00

Przejazd uczestników autobusami na stok (strefy odpoczynku, animacje live, strefa gastro, muzyka)

11:00 – 16:00

Zawody w slalomie z pomiarem czasu na stoku Suche Ski oraz lunch 

16:00 – 20:00

Czas wolny 

(Strefa beauty i relaksu z okazji Dnia Kobiet od WP Kobiety)

20:00

Kolacja, Impreza wieczorna w Karczmie Holny (gościnny występ zespołu Hamak Band z okazji Dnia Kobiet)

SOBOTA 09/03

08:00 – 10:00

Śniadanie w Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA

11:00 – 12:00

Przejazd uczestników autobusami na stok Gigant (strefy odpoczynku, animacje live, strefa gastro, muzyka)

12:00 – 16:00

Zjazd Kreatywny – temat zjazdu: HITY POLSKIEGO BOX OFFICE 

Lunch na stoku Gigant

16:00 – 20:00

Czas wolny

20:00

Kolacja i „Wielka Gala Zjazdu Rynku Reklamy” Sponsorowana przez Wirtualną Polskę

NIEDZIELA 10/03 

08:00 – 10:30

Śniadanie w hotelu, odjazd Gości

Sponsorzy Strategiczni : Multikino Media , Polsat Media oraz AMS

Sponsorzy Wspierający: IMS, BBC Studios oraz Wirtualna Polska 

Partnerzy Branżowi 2019: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej oraz polski oddział IAA

Patroni Medialni: Press

Partnerzy: AdPrime, AGORA, wyborcza.pl, Gazeta.pl, sport.pl., TOK FM, Magazyny Agora, Tandemmedia, Helios, Move Tv, Zdrovit, BBC Earth, BBC Brit, BBC First, BBC Lifestyle Cbeebies, Sailing Poland Yacht Club, Eventroom, Poc, Rossignol, Adventure Sport, Radio Zet, Flying Bisons, Lemon Film, Amundsen, Jim Bean, Auchentoshan, Żołądkowa Gorzka, Suche Ski, Fastline Advertising

(CP, 12.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.