Sieci komórkowe w 2018 roku zwiększyły wydatki na reklamę o 11,7 proc.

(fot. Pixabay.com)
W 2018 roku operatorzy sieci komórkowych na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) wydali o 11,7 proc. więcej, niż rok wcześniej.
Według danych cennikowych netto (bez rabatów) Kantar Media w 2018 roku telekomy przeznaczyły na promocję 1,39 mld zł.
Liderem zestawienia jest Polkomtel, operator sieci Plus, który na reklamę przeznaczył cennikowo 437,4 mln zł, czyli o 3,7 proc. więcej, niż w 2017 roku. Na drugim miejscu był T-Mobile Polska, który przeznaczył na promocję 378,9 mln zł (wzrost o 9,3 proc.). Wydatki zwiększył również P4, operator marki Play – 321,4 mln zł (wzrost o 9,3 proc.). Aż o ponad połowę (51,3 proc.) wzrosły wydatki na promocję Orange Polska - do 241 mln zł. Z kolei Virgin Mobile Polska o ponad połowę (54,2 proc.) zmniejszyła wydatki reklamowe - do 8,57 mln zł.
(IKO, 11.02.2019)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY
Scholz & Friends wygrała przetarg Eobuwie.pl

Kampania przygotowana przez Scholz & Friends będzie realizowana na kilkunastu rynkach (screen Youtube/ eobuwie.pl)
Firma Eobuwie.pl, która szukała agencji reklamowej do realizacji kampanii wiosenno-letniej, wybrała Scholz & Friends Warszawa – wynika z ustaleń "Presserwisu".
Agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją kampanii ATL, reklamującej ofertę sklepu internetowego Eobuwie.pl w sezonie wiosenno-letnim. Kampania przygotowana przez Scholz & Friends będzie realizowana na kilkunastu rynkach.
Za realizację ostatnich kampanii Eobuwie.pl odpowiadała agencja Grandes Kochonos (kampania jesienno-zimowa), umowa miała charakter projektowy.
Eobuwie.pl to sklep internetowy z butami i akcesoriami obuwniczymi. W ofercie ma ponad 400 marek.
(AMS, 12.02.2019)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
