Były naczelny "Vanity Fair" wprowadza na rynek "Air Mail"
Artykuł o "Air Mail" ukazał się m.in. w "The New York Times" (screen nytimes.com)
Graydon Carter, były redaktor naczelny "Vanity Fair" i jedna z najważniejszych osobowości współczesnego amerykańskiego dziennikarstwa, zapowiedział wprowadzenie na rynek newslettera o tematyce międzynarodowej.
Produkt o nazwie "Air Mail" ma zadebiutować latem. Carter pracuje nad nim wspólnie z Alessandrą Stanley – byłą długoletnią dziennikarką "The New York Times". Newsletter ma być publikowany w soboty i zawierać teksty poświęcone różnym zagadnieniom międzynarodowym, m.in. polityce, biznesowi, sztuce i modzie. Każde z wydań ma mieć swojego sponsora.
Udziałowcem przedsięwzięcia jest fundusz inwestycyjny TPG Growth. Carter kierował redakcją "Vanity Fair" przez 25 lat. Odszedł z końcem 2017 roku.
Czytaj też - tekst "Siła newslettera" z magazynu "Press" (11-12/2018).
(LL, 07.02.2019)