Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotos nadal będzie pomagał szkolić następców Kamila Stocha

Grupa Lotos jest tytularnym sponsorem programu wyławiania narciarskich talentów

Grupa Lotos podpisała kolejną umowę z Polskim Związkiem Narciarskim na finansowanie Narodowego Programu Rozwoju Skoków Narciarskich i Kombinacji Norweskiej. Współpraca będzie kontynuowana do końca 2022 roku.

Program szkoleniowy „Lotos szukamy następców mistrza” trwa od 2002 roku i ma na celu wyszukiwanie młodych talentów w skokach narciarskich i wspieranie ich rozwoju (zakup sprzętu, nagrody, stypendia dla zawodników i trenerów). Skorzystali z niego m.in. najlepsi obecnie polscy skoczkowie: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Jakub Wolny i Klemens Murańka. Ambasadorem programu jest Kamil Stoch.

Grupa Lotos jest też generalnym sponsorem polskiego narciarstwa, w tym polskich reprezentacji w skokach, biegach i kombinacji narciarskiej.

(GK, 06.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamikaze otwiera biuro w Warszawie

Katarzyna Kosińska-Rysz jest szefową warszawskiego zespołu Kamikaze (fot. materiały prasowe)

Szefową warszawskiego biura Kamikaze została Katarzyna Kosińska-Rysz. Do firmy dołączyła także Katarzyna Barczuk.

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na oddział w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają dwie nowe osoby. Szefową warszawskiego zespołu została Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej pracowała m.in. w K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland. Wspierać ją będzie Katarzyna Barczuk (senior account manager), która do Kamikaze przechodzi z Leo Burnett. Wcześniej także pracowała w Saatchi & Saatchi IS i Publicis.

Do końca roku w warszawskim oddziale agencji ma się pojawić jeszcze kilku pracowników.

(AMS, 07.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.