Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show TVP 1 z udziałem emerytów oglądało średnio 3,7 mln widzów

Najwięcej widzów przyciągnął trzeci odcinek "Sanatorium miłości" – było ich 3,89 mln (screen: Vod.tvp.pl)

Pierwsze trzy odcinki reality show „Sanatorium miłości” oglądało w TVP 1 średnio 3,73 mln widzów. Program wygrywał z konkurencją w grupie komercyjnej i ogólnej.

Program „Sanatorium miłości”, prowadzony przez Martę Manowską, nadawany jest na antenie TVP 1 w niedziele o godz. 21.15. Bohaterami reality show są emeryci.

Według danych Nielsen Audience Measurement w okresie od 20 stycznia do 3 lutego podczas emisji programu TVP 1 miała 23,81 proc. udziału w rynku, wyprzedzając w paśmie nadawania: Polsat (11,27 proc.), TVN (6,98 proc.) i TVP 2 (3,96 proc.). Stacja była również liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) z udziałem na poziomie 14,16 proc. Dalej znalazły się: Polsat (11,63 proc.), TVN (11,15 proc.) oraz TVP 2 (5,17 proc.).

Najwięcej widzów przyciągnął trzeci odcinek – 3,89 mln.

Galeria: 8 najbardziej oczekiwanych seriali 2019 roku

(PD, 05.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.