Reality show TVP 1 z udziałem emerytów oglądało średnio 3,7 mln widzów
Najwięcej widzów przyciągnął trzeci odcinek "Sanatorium miłości" – było ich 3,89 mln (screen: Vod.tvp.pl)
Pierwsze trzy odcinki reality show „Sanatorium miłości” oglądało w TVP 1 średnio 3,73 mln widzów. Program wygrywał z konkurencją w grupie komercyjnej i ogólnej.
Program „Sanatorium miłości”, prowadzony przez Martę Manowską, nadawany jest na antenie TVP 1 w niedziele o godz. 21.15. Bohaterami reality show są emeryci.
Według danych Nielsen Audience Measurement w okresie od 20 stycznia do 3 lutego podczas emisji programu TVP 1 miała 23,81 proc. udziału w rynku, wyprzedzając w paśmie nadawania: Polsat (11,27 proc.), TVN (6,98 proc.) i TVP 2 (3,96 proc.). Stacja była również liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) z udziałem na poziomie 14,16 proc. Dalej znalazły się: Polsat (11,63 proc.), TVN (11,15 proc.) oraz TVP 2 (5,17 proc.).
Najwięcej widzów przyciągnął trzeci odcinek – 3,89 mln.
(PD, 05.02.2019)