Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Škoda w kampanii nawiązuje do współpracy z TOPR

Od 15 lat Škoda udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4x4 (fot. materiały prasowe)

Volkswagen Group Polska w kampanii Škoda Auto Polska podkreśla 15-letnią współpracę marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

W kampanii "Škoda 4x4" marka zaznacza, że przywiązuje szczególną wagę do bezpieczeństwa, zwłaszcza w trudnych warunkach do jazdy.

Z początkiem lutego rozpoczęto kampanię digitalową, a od 11 lutego działania będą prowadzone w telewizji i kinach. Kampania realizowana jest w ramach komunikacji "Škoda. Wszystko co ważne". Za koncepcję odpowiada agencja GoldenSubmarine, która wraz z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zaplanował i kupił dom mediowy PHD Media Direction.

(IKO, 05.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.