Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki

Jedną z nowości w wiosennej ramówce TVN jest serial "Chyłka - zaginięcie" (fot. Agnieszka K. Jurek/TVN)

TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki. Część programów zadebiutuje nie pod koniec lutego, a na początku marca.

Wiosenna ramówka TVN miała wejść w poniedziałek 18 lutego. Tydzień temu została oficjalnie zaprezentowana. W czwartek poinformowano jednak, że zacznie obowiązywać 25 lutego.

TVN powodów tego ruchu komentować szerzej nie chce. - Decyzja biznesowa - mówi krótko szefowa PR TVN Joanna Górska.

- TVN startował wcześniej z ramówką, by zawłaszczyć sobie pewne sloty programowe - przypomina Marek Racławski, head of TV planning w MullenLowe Mediahub. - Może z jakiegoś powodu zależy im, by dłużej mieć premierową ofertę wiosną? Może nie czują takiej presji na ratingi? Może uznali, że niewiele zyskają na wcześniejszym wprowadzeniu ramówki? - zastanawia się Racławski.

- Być może TVN za wcześnie nie chce skończyć sezonu. Ramówka jest droga. Nie sądzę, żeby mieli na cały sezon premiery - mówi Katarzyna Baczyńska, TV director w domu mediowym Codemedia.

W wiosennej ramówce TVN umieści cztery nowości: trzy seriale "Odwróceni - ojcowie i córki" (w poniedziałki o 21.30, od 25 lutego), "Chyłka - zaginięcie" (w soboty o 20, od 2 marca) i "Szóstka" (w niedziele o 21.30, od 3 marca), a także program "Starsza pani musi fiknąć" (od kwietnia).

(KOZ, 01.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Newton Media: w TVP było prawie 1,8 tys. wzmianek o Pawle Adamowiczu

W TVP 1 w 2018 roku było o Pawle Adamowiczu 221 wzmianek (screen Wiadomosci.tvp.pl)

W 2018 roku Telewizja Polska wyemitowała łącznie blisko 1,8 tys. materiałów na temat prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Tak wynika z analizy Newton Media przygotowanej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

W TVP Gdańsk były 593 wzmianki, w TVP Info - 877, w TVP 1 - 221, a w TVP 2 - 82. Liczbę materiałów policzyła firma Newton Media w ramach zawartej z urzędem umowy na monitoring mediów.

Magdalena Skorupska-Kaczmarek, rzeczniczka prezydenta Gdańska, nie zdecydowała jeszcze, czy zlecić analizę materiałów pod względem treści. - Każdy, kto oglądał w 2018 roku telewizję publiczną, widział, że prezydent Gdańska pojawiał się w jej programach często i raczej był pokazywany w negatywnym świetle - mówi Skorupska-Kaczmarek.

Pierwsza o raporcie dotyczącym wzmianek o prezydencie Adamowiczu (został zamordowany podczas tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) poinformowała trójmiejska "Gazeta Wyborcza".

 

(KOZ, 01.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.