Wirtualna ambasadorka Liv w kampanii Renault
Z Liv będzie można porozmawiać o najnowszym modelu auta za pośrednictwem chatbota na Messengerze (screenn Youtube.com/ReanultPL)
Renault i agencja Publicis Conseil na potrzeby kampanii Renault Kadjar stworzyły wirtualną ambasadorkę – Liv.
W spocie wygenerowana komputerowo postać staje się człowiekiem dzięki emocjom, których doświadcza po raz pierwszy podczas jazdy samochodem.
W Polsce działania reklamowe będą prowadzone w internecie i telewizji, z różną intensywnością przez cały rok. Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Na potrzeby pierwszej fazy kampanii, która rozpoczęła się w poniedziałek, agencja Publicis zaadaptowała spot, który będzie emitowany w TVN, TVP i Polsacie. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w Trójce, Radiu Zet, Esce, RMF FM. W internecie pojawi się kampania display i materiały w mediach społecznościowych. Za te działania odpowiada Publicis DWL.
Na kampanię składają się również działania stricte lokalne. Nowe Renault Kadjar będą testować influencerzy: Jack Gadovsky i Blowek. Z Liv będzie można porozmawiać o najnowszym modelu auta za pośrednictwem chatbota na Messengerze. W ten sposób użytkownicy będą mogli także zarezerwować jazdę próbną.
(AMS, 30.01.2019)