Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna ambasadorka Liv w kampanii Renault

Z Liv będzie można porozmawiać o najnowszym modelu auta za pośrednictwem chatbota na Messengerze (screenn Youtube.com/ReanultPL)

Renault i agencja Publicis Conseil na potrzeby kampanii Renault Kadjar stworzyły wirtualną ambasadorkę – Liv.

W spocie wygenerowana komputerowo postać staje się człowiekiem dzięki emocjom, których doświadcza po raz pierwszy podczas jazdy samochodem.

W Polsce działania reklamowe będą prowadzone w internecie i telewizji, z różną intensywnością przez cały rok. Za koncepcję kampanii i kreację odpowiada Publicis Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Na potrzeby pierwszej fazy kampanii, która rozpoczęła się w poniedziałek, agencja Publicis zaadaptowała spot, który będzie emitowany w TVN, TVP i Polsacie. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w Trójce, Radiu Zet, Esce, RMF FM. W internecie pojawi się kampania display i materiały w mediach społecznościowych. Za te działania odpowiada Publicis DWL.

Na kampanię składają się również działania stricte lokalne. Nowe Renault Kadjar będą testować influencerzy: Jack Gadovsky i Blowek. Z Liv będzie można porozmawiać o najnowszym modelu auta za pośrednictwem chatbota na Messengerze. W ten sposób użytkownicy będą mogli także zarezerwować jazdę próbną.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 30.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.