Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cut the Mustard wygrała przetarg H&M

Umowa Cut the Mustard i H&M została podpisana na dwa lata (fot. materiały prasowe)

Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na pięciu rynkach Europy Środkowo–Wschodniej.

Od 1 lutego przez dwa lata będzie odpowiadać za obsługę w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media tej firmy. Chodzi o rynki: polski, czeski, słowacki, rumuński i węgierski.

Przez ostatnie dwa lata firmy współpracowały projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną i komunikację muzycznych wydarzeń specjalnych „H&M Dworzec” oraz „H&M Music”, a także za taktyczną aktywację social media „Walentynki bez cenzury”. 

 

(AMS, 28.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.