Cut the Mustard wygrała przetarg H&M
28.01.2019, 16:14
Umowa Cut the Mustard i H&M została podpisana na dwa lata (fot. materiały prasowe)
Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na pięciu rynkach Europy Środkowo–Wschodniej.
Od 1 lutego przez dwa lata będzie odpowiadać za obsługę w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media tej firmy. Chodzi o rynki: polski, czeski, słowacki, rumuński i węgierski.
Przez ostatnie dwa lata firmy współpracowały projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną i komunikację muzycznych wydarzeń specjalnych „H&M Dworzec” oraz „H&M Music”, a także za taktyczną aktywację social media „Walentynki bez cenzury”.
(AMS, 28.01.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter