Kampania z Błaszczykowskim wspiera sprzedaż karnetów na mecze Wisły
Agencja Brainbox przygotowała kampanię reklamową #prawdziwaWISŁA, która wspiera sprzedaż karnetów na wiosenne mecze Wisły Kraków w piłkarskiej ekstraklasie.
Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników, oraz piłkarzy, na czele z Jakubem Błaszczykowskim. Kreacja podkreśla wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału, wspierający klub w trudnej sytuacji finansowej i organizacyjnej.
#prawdziwaWISŁA from Brainbox Agency on Vimeo.
Spot będzie emitowany w kanałach social media klubu oraz w kinach sieci Multikino. Jego reżyserem jest Damian Kocur.
Agencja Brainbox będzie odpowiadać za strategię komunikacji krakowskiego klubu w 2019 roku.
(PAZ, 25.01.2019)