Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN wzmacnia TVN Siedem, 35 lokalnych nowości w kanałach tematycznych

Magda Gessler poprowadzi nowy program w Food Network - "Odkrycia Magdy Gessler" (fot. Wojciech Artyniew/Press)

Reality show "Big Brother" i codzienny serial obyczajowy "Zakochani po uszy" to nowości telewizji naziemnej TVN Siedem. W wiosennych ramówkach kanałów tematycznych Grupy TVN Discovery Polska znajdzie się łącznie 35 nowych polskich produkcji.

– Postanowiliśmy jako grupa wzmocnić drugi duży kanał. Przed Siódemką nowe zadanie. Chcemy mocno w nią zainwestować w tym roku – mówił podczas prezentacji ramówki Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN i wiceprezes Grupy TVN i Discovery Polska.

Piotr Korycki, prezes Grupy TVN Discovery Polska, podkreślił: – Stawiamy na jeszcze więcej lokalnego kontentu w nieoczywistych miejscach, czyli nie tylko we flagowym TVN, który będzie dalej się rozwijał.

Serial "Zakochani po uszy" TVN Siedem pokazuje od 21 stycznia w dni powszednie o 19.30. Produkcja opowiada o wakacyjnej miłości. W głównych rolach występują: Katarzyna Grabowska, Kamila Kamińska i Michał Meyer.

W marcu do ramówki TVN Siedem trafi reality show "Big Brother", który poprowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. W castingu dotychczas wzięło udział ponad 8 tys. osób. Do domu Wielkiego Brata wejdzie 15 uczestników. Program będzie realizowany przez trzy miesiące.

TVN pokazał trzy edycje "Big Brothera" w latach 2001-2002. Finałowy odcinek pierwszej edycji ”Big Brothera” oglądało 10 mln osób. Później dwie serie pokazał TV 4 w 2007 i 2008 roku. Kilka lat temu formatem interesowała się Telewizja Puls.

Polskie produkcje w kanałach tematycznych TVN

Najwięcej nowości, bo aż dziewięć, znajdzie się w wiosennej ramówce Travel Channel. Będą to: "Szokujące potrawy" Jarka Nowaka, "Czy wiesz, że..." z ciekawostkami, "Cool gadżet" rapera Vienia, "No to lecę!" o pracy stewardów i stewardes, "Porada na weekend" Jakuba Porady, "Mój przewodnik po..." Justyny Nagłowskiej, "Święte miejsce" ks. Kazimierza Sowy, "Egzotyczne wakacje na każdą kieszeń" i "ABC podróżnika" youtubera Kuby Jankowskiego.

Osiem nowości pojawi się w Discovery Channel: "Lotnisko", "Ciężarówką przez Wietnam", "Klasyczny amerykański sen", "Odjazdowe bryki braci Collins", "Brudna robota - czysty zysk", "Specjalistki", "Granice wytrzymałości Zachara" i "Jak funkcjonuje miasto".

TVN Style wiosną pokaże sześć nowości: "Pogromcy medycznych mitów", "Kto tu mieszka?", "Powrót doktora Szczyta" dr. Marka Szczyta, "Z Bosacką na diecie" Katarzyny Bosackiej, "Kosmetyczne rewolucje" Pauliny Pastuszak i Sylwii Gołębiewskiej oraz "Tak powstaje..." Anny Nowak-Ibisz.

Cztery nowe pozycje pojawią się w Food Network: "Odkrycia Magdy Gessler", "Z gruntu zdrowo" Tadeusza Müllera (syna Magdy Gessler), "Zdrowo dla odmiany" Anny Makowskiej i "Przyślij przepis".

W TVN Turbo będą trzy nowe programy: "Klimek kontra Duda", "Służba więzienna" i "Mechanicy". Nowościami TTV będą: "Patent na kasę" i reality show "Made in Poland". Do TLC trafią dwie nowości: "Salon sukien ślubnych Goka" Goka Wana i "Panny młode ponad miarę" Izabeli Janachowskiej. W TVN Fabuła nowością będzie cykl "Seriaale!".

(KOZ, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premier porównał programy w prywatnych stacjach do propagandy Urbana

"W 20-30 latach mieliśmy do czynienia z ogromnym, okresami gigantycznym przegięciem" - ocenił premier Morawiecki (fot. Flickr.com/premierrp)

Premier Mateusz Morawiecki w rozmowie z serwisem 300polityka.pl i portalem WP.pl ocenił, że „niektóre programy” w stacjach prywatnych przypominają mu propagandę Jerzego Urbana.

Szef rządu nie odniósł się do krytycznych głosów na temat Telewizji Polskiej. Jak wyjaśnił, nie ogląda telewizji.
 
„Ale jednak muszę tutaj powiedzieć z pełną odpowiedzialnością za moje własne poglądy, że mam przekonanie, że w naszej III RP, w latach ostatnich, w 20-30 latach mieliśmy do czynienia z ogromnym, okresami gigantycznym przegięciem, stronniczością mediów w zupełnie innym kierunku politycznym niż ten, który ja reprezentuję” - podkreślił Mateusz Morawiecki.

Premier dodał, że czasem obejrzy „niektóre programy w stacjach tzw. różnych prywatnych, tzw. i rzeczywiście prywatnych”.

„(…) Nie oglądam ich za często na szczęście, jakieś kawałki mi ktoś kiedyś, od czasu do czasu pokazuje, to włos się na głowie jeży i propaganda Jerzego Urbana przypomina mi się w całej swojej krasie, czy raczej w całej swojej brzydocie” – powiedział szef rządu.

Wypowiedź Morawieckiego skomentowali na Twitterze dziennikarze.

„Jeszcze wczoraj chwaliłem PMM za tonowanie emocji i języka debaty publicznej w kontrze do niektórych wypowiedzi polityków PiS. Dziś słyszę, że wg premiera cześć mediów prywatnych uprawia propagandę w stylu Urbana. Ale o TVP trudno się wypowiedzieć, »bo nie ogląda«. Mało to spójne” - zauważył Marcin Makowski z „Tygodnika do Rzeczy” i Wp.pl.

Były redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś napisał:

„Premier w sprawie tonowania emocji i języka debaty działa w myśl żartu o zasadzie polskiej szkoły boksu: Doskocz Przypi...dol Odskocz”.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.