Apple zwiększył wydatki na lobbing za prezydentury Trumpa
25.01.2019, 07:51
W ostatnim roku rządów Baracka Obamy Apple wydał na lobbing 4,6 mln dol. (fot. Medhat Dawoud/ Unsplash)
Według raportu Izby Reprezentantów Apple w 2018 roku zainwestował 6,6 mln dol. w lobbowanie administracji prezydenta Donalda Trumpa, a rok wcześniej było to 7,1 mln dol.
Firma znacznie zwiększyła wydatki na pozyskanie przychylności władz za prezydentury Trumpa. W ostatnim roku rządów Baracka Obamy Apple wydał na lobbing 4,6 mln dol.
Z kolei Facebook w roku ubiegłym wydał na te cele 13 mln dol., Amazon – 14,2 mln dol., a Google – by wpłynąć na stanowisko Kongresu – 21 mln dol.
(MC, 25.01.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter