Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple zwiększył wydatki na lobbing za prezydentury Trumpa

W ostatnim roku rządów Baracka Obamy Apple wydał na lobbing 4,6 mln dol. (fot. Medhat Dawoud/ Unsplash)

Według raportu Izby Reprezentantów Apple w 2018 roku zainwestował 6,6 mln dol. w lobbowanie administracji prezydenta Donalda Trumpa, a rok wcześniej było to 7,1 mln dol. 

Firma znacznie zwiększyła wydatki na pozyskanie przychylności władz za prezydentury Trumpa. W ostatnim roku rządów Baracka Obamy Apple wydał na lobbing 4,6 mln dol.

Z kolei Facebook w roku ubiegłym wydał na te cele 13 mln dol., Amazon – 14,2 mln dol., a Google – by wpłynąć na stanowisko Kongresu – 21 mln dol.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.