Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Pańczyk została CEO Grey London, polską agencją będzie współzarządzać

Anna Pańczyk karierę rozpoczynała w Saatchi & Saatchi Polska (fot. materiały prasowe)

Anna Pańczyk, dotychczasowa CEO Grey Group Poland, awansowała na stanowisko CEO Grey London. Równocześnie nadal będzie współzarządzać polską agencją z Jakubem Korolczukiem, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym, który obejmie nową rolę creative chairman Grey Group Poland.

Anna Pańczyk będzie raportować bezpośrednio do Eduarda Maruriego, prezesa i CEO Grey Europe. 

Pańczyk pełni funkcję CEO Grey Group Poland od 2015 roku, zarządzając spółkami w ramach grupy, tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital. – Nie przestaję zarządzać polskim Greyem – podkreśla Pańczyk. – Ale udało mi się stworzyć taki team zarządzający, że nie wymaga on już mojej codziennej obecności – dodaje.

Pańczyk ma dzielić swój czas między Warszawę a Londyn, ale przyznaje, że obecnie jej priorytetem będzie londyńska agencja. – To jedna z największych (370 osób) agencji w sieci, a moim zadaniem jest uczynienie z niej numeru jeden, tak pod względem kreacji, jak i biznesu – mówi Pańczyk. W realizacji tego celu ma jej pomóc Adrian Rossi, nowy w londyńskim zespole creative chairman.

"Anna była główną siłą napędową zmieniającą grupę Grey w Polsce w kreatywną i silną jednostkę biznesową" – wyjaśnił Michael Houston, CEO Grey Group. "Jest naturalnym wyborem na osobę zarządzającą Grey London, naszym flagowym biurem w Europie" – dodał.

Podczas czteroletniej pracy Anny Pańczyk na stanowisku CEO Grey Group Poland agencja znalazła się w pierwszej trójce najczęściej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Magazyn "Press" przyznał zarządzanej przez nią agencji tytuł "Efektywność roku 2018", a w konkursie Innovation 2018 otrzymała tytuł  "Najbardziej Innowacyjnej Agencji".

Anna Pańczyk przed dołączeniem do Grey spędziła siedem lat jako CEO i prezes w Change Integrated. Karierę rozpoczęła w Saatchi & Saatchi Polska, gdzie zajmowała stanowiska kierownicze, kończąc jako deputy managing director.

Galeria: Trendy w reklamie

(AMS, 23.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.