Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wampiry promują pożyczkę w nowej kampanii Eurobanku

Kampania potrwa do końca marca (screen: Youtube.com/eurobank)

Eurobank rozpoczął kampanię promującą pożyczkę, do wzięcia której zachęcają wampiry Felix, Vlad i Maciek, postaci znane z kampanii wizerunkowej banku.

Najnowsza kampania promuje "Pożyczkę z premią", czyli pożyczkę gotówkową z premią 500 zł. W spocie wystąpił aktor Piotr Adamczyk. Działania prowadzone są przede wszystkim w telewizji, a także w internecie (wideo online, YouTube, VoD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, mailingi) i placówkach banku.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett i dom produkcyjny Propeller Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca marca.

(IKO, 16.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Coca-Coli "Ikona powraca" z Fronczewskim i ReZim

Kampania potrwa do końca lutego (screen: Youtube.com/Coca-Cola Polska)

Coca-Cola rozpoczęła kampanię pod hasłem „Ikona powraca”. W spocie występują Piotr Fronczewski i youtuber ReZi.

W reklamie "Ikona powraca" Piotr Fronczewski wciela się w postać barmana obsługującego klienta – ReZiego. W spocie pojawia się jeszcze jedna ikona, symbol marki – szklana butelka Coca-Coli, którą od stycznia można kupić w sklepach. Kampania obecna będzie w telewizji, radiu (m.in. w RMF FM, RMF MAXXX, sieci Eska, Vox, Wawa), w kinach sieci Multikino oraz w internecie. Potrwa do końca lutego.

Za strategię komunikacji, kreację i produkcję kopii reklamowych oraz przygotowanie treści wideo do wdrożenia w obszarze digital odpowiada McCANN Worldgroup. Za planowanie i zakup mediów oraz współpracę z ambasadorami odpowiada dom mediowy MediaCom, a Fortis za materiały POS. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

(JOG, 16.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.