Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Więcej na radość z życia" - nowa odsłona kampanii Lidla

Menedżer sklepu Agnieszka Robakowska wystąpiła w jednym ze spotów (screen: Youtube.com/Lidl Polska)

Lidl w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia” pokazuje, jak funkcjonują sklepy sieci.

Bohaterami kampanii są pracownicy prezentujący kulisy działania sklepów: kontrolę jakości produktów, dbanie o czystość, rozwiązania ekologiczne stosowane w sklepach Lidl. W ramach tej kampanii dotychczas zaprezentowano klientów oraz pracowników sieci.

W nowych spotach reklamowych udział wzięli: Mateusz Kocik - zastępca menedżera sklepu, Michał Heberle – kierownik ds. budowy sklepów i magazynów, Agnieszka Robakowska – menedżer sklepu, Paweł Stachowiak - dyrektor ds. zakupów, Ryszard Machoj – dyrektor ds. sprzedaży.

Kampania potrwa do 31 stycznia. Za kreację odpowiada agencja kreatywna GPD, za zakup mediów - dom mediowy Havas Media, za komunikację PR - agencja 24/7 Communication.

(JOG, 14.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wampiry promują pożyczkę w nowej kampanii Eurobanku

Kampania potrwa do końca marca (screen: Youtube.com/eurobank)

Eurobank rozpoczął kampanię promującą pożyczkę, do wzięcia której zachęcają wampiry Felix, Vlad i Maciek, postaci znane z kampanii wizerunkowej banku.

Najnowsza kampania promuje "Pożyczkę z premią", czyli pożyczkę gotówkową z premią 500 zł. W spocie wystąpił aktor Piotr Adamczyk. Działania prowadzone są przede wszystkim w telewizji, a także w internecie (wideo online, YouTube, VoD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, mailingi) i placówkach banku.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett i dom produkcyjny Propeller Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca marca.

(IKO, 16.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.