Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczna reklama Coca-Coli najpopularniejsza na YouTube w grudniu

W postać świętego Mikołaja wcieliła się Katarzyna Nosowska (screen: Youtube.com/KayaxTV)

Reklama Coca-Coli, która w ramach kampanii świątecznej zachęcała do wsparcia Szlachetnej Paczki, zajęła najwyższe miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

Piosenkę "Coraz bliżej święta" wykonała dla Coca-Coli Katarzyna Nosowska, która w teledysku wcieliła się w postać świętego Mikołaja. Klip został opublikowany na YouTube 23 listopada 2018 roku i został już wyświetlony blisko 4,5 mln razy. Wideo powstało przy współpracy z firmą Kayax.

Drugie miejsce zajął spot marki Lenovo Polska promujący laptop Yoga C930 - "Przedstawiamy Yoga C930. Ma wszystko, by zrobić wrażenie". Trzecią najchętniej wyświetlana reklamą była "PizzaPortal.pl – Reklama Gif me food – 15 sekund", w której za pomocą gry słów promowana jest dostawa jedzenia do domu.

Tuż za podium znalazły się: reklama marki Philips przedstawiająca soniczną szczoteczkę do zębów "Widzisz różnice? Z Philips Sonicare Twoje zęby ją poczują!" oraz spot marki Kia Motors Polska prezentujący nowy samochód Kia Optima Kombi "Nowa Kia Optima Kombi. Optymalna inwestycja | Lesing 102%".

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(IKO, 10.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Więcej na radość z życia" - nowa odsłona kampanii Lidla

Menedżer sklepu Agnieszka Robakowska wystąpiła w jednym ze spotów (screen: Youtube.com/Lidl Polska)

Lidl w najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej „Więcej na radość z życia” pokazuje, jak funkcjonują sklepy sieci.

Bohaterami kampanii są pracownicy prezentujący kulisy działania sklepów: kontrolę jakości produktów, dbanie o czystość, rozwiązania ekologiczne stosowane w sklepach Lidl. W ramach tej kampanii dotychczas zaprezentowano klientów oraz pracowników sieci.

W nowych spotach reklamowych udział wzięli: Mateusz Kocik - zastępca menedżera sklepu, Michał Heberle – kierownik ds. budowy sklepów i magazynów, Agnieszka Robakowska – menedżer sklepu, Paweł Stachowiak - dyrektor ds. zakupów, Ryszard Machoj – dyrektor ds. sprzedaży.

Kampania potrwa do 31 stycznia. Za kreację odpowiada agencja kreatywna GPD, za zakup mediów - dom mediowy Havas Media, za komunikację PR - agencja 24/7 Communication.

(JOG, 14.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.