Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Gąsiorowski dołącza do zespołu Sport.pl

Michał Gąsiorowski w 2018 roku przez dwa miesiące był redaktorem naczelnym radia Zapinamypasy.pl (fot. Wojciech Artyniew)

Michał Gąsiorowski, były dziennikarz Programu III Polskiego Radia, dołącza do zespołu serwisu Sport.pl (Agora SA).

- Będę chciał wykorzystać swoje doświadczenie radiowe i telewizyjne - mówi Michał Gąsiorowski. - Skupię się na Formule 1. Będę się też zajmował piłką nożną - zapowiada. Dodaje, że w planach ma uruchomienie podcastu.

Michał Gąsiorowski nadal będzie współpracować z Eleven Sports. W 2018 roku przez dwa miesiące był redaktorem naczelnym internetowego radia sportowego Zapinamypasy.pl. Wcześniej przez 16 lat pracował w Programie III Polskiego Radia. Prowadził m.in. audycje "Trzecia strona medalu" i "Na trzecim biegu". Od jesieni 2013 roku do wiosny 2017 roku był wiceszefem naczelnej redakcji sportowej Polskiego Radia. Relacjonował m.in. piłkarskie Euro 2008 i 2016, igrzyska olimpijskie w Pekinie, Londynie i Rio de Janeiro.

(KOZ, 10.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PewDiePie jako pierwszy na świecie z ponad 80 mln subskrybentów na YouTube

PewDiePie to Felix Kjellberg (screen: Youtube.com/PewDiePie)

Kanał szwedzkiej gwiazdy YouTube Felixa Kjellberga, znanego jako PewDiePie, jako pierwszy na świecie przekroczył liczbę 80 mln subskrybentów. 

PewDiePie pokonał w tej rywalizacji potężnego rywala, indyjski kanał T-series, który pokazuje teledyski i zwiastuny filmów wyprodukowanych w Bollywood. Rywalizacja przybrała na sile w ostatnich miesiącach, ale wbrew przewidywaniom T-series przegrał, dzięki wielkiej mobilizacji fanów PewDiePie.

PewDiePie jest autorem jednego z najpopularniejszych kanałów na YouTube od 2013 roku.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 10.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo