Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Bohatkiewicz ma być korespondentem TVP w Londynie

Dariusz Bohatkiewicz był poprzednio reporterem "Panoramy" i "Wiadomości", obecnie prowadzi "Magazyn kryminalny 997" (screen Vod.tvp.pl)

Dariusz Bohatkiewicz ma zostać korespondentem Telewizji Polskiej w Londynie - ustalił "Presserwis".

- Nic nie jest jeszcze przesądzone, więc nie komentuję - mówi Dariusz Bohatkiewicz. Z naszych informacji wynika, że wniosek w sprawie objęcia placówki korespondenta przez Bohatkiewicza trafił już do zarządu TVP (w jego gestii leży podpisywanie kontraktów korespondentów zagranicznych). Jak ustaliliśmy, Bohatkiewicz placówkę obejmie prawdopodobnie w lutym. Biuro prasowe TVP na nasze pytania w tej sprawie nie odpowiedziało od poniedziałku.

W ostatnich latach TVP nie miała korespondenta w Londynie. Placówkę w tym mieście zlikwidowano w 2009 roku.

Dariusz Bohatkiewicz obecnie prowadzi w TVP 1 "Magazyn kryminalny 997". Wcześniej był reporterem "Panoramy" TVP 2 i "Wiadomości" TVP 1.

(KOZ, 10.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych w 2018 roku

Udział TVP Seriale rok do roku zmniejszył się z 1,49 proc. do 1,41 proc.

Wśród kanałów serialowo-filmowych w 2018 roku najlepszy rezultat uzyskał TVP Seriale.

W 2018 roku udział TVP Seriale (Telewizja Polska) w grupie ogólnej wyniósł 1,41 proc., co oznacza spadek z 1,49 proc. w 2017 roku. Wynik poprawiła druga w segmencie Stopklatka (Stopklatka SA), notując wzrost z 0,94 proc. do 0,98 proc. Trzeci był Polsat Film (Telewizja Polsat) z udziałem 0,49 proc. (spadek z 0,51 proc.).

W pierwszej dziesiątce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też: Comedy Central (Viacom International Media Networks) - 0,38 proc. (wzrost z 0,3 proc.), AXN (Sony Pictures Television) - 0,37 proc. (0,37 proc. również rok wcześniej), Fox (Fox Networks Group) - 0,36 proc. (wzrost z 0,29 proc.), Kino Polska (Kino Polska TV SA) - 0,34 proc. (0,34 proc. rok wcześniej), TNT (Turner Broadcasting System) - 0,33 proc. (wzrost z 0,3 proc.), TVN Fabuła (Grupa TVN i Discovery Polska) - 0,31 proc. (spadek z 0,32 proc.) i 13 Ulica (NBC Networks International) - 0,3 proc. (spadek z 0,37 proc.).

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) liderem był TVP Seriale, który zdobył 1,58 proc. (spadek z 1,67 proc.). Stopklatka zmniejszyła udział z 1 proc. do 0,92 proc. Do tego kanału zbliżył się Comedy Central, notując wzrost z 0,66 proc. do 0,87 proc.

W pierwszej dziesiątce były także: Polsat Film - 0,65 proc. (spadek z 0,77 proc.), Fox - 0,54 proc. (wzrost z 0,44 proc.), TVN Fabuła - 0,44 proc. (spadek z 0,48 proc.), AXN - 0,42 proc. (spadek z 0,45 proc.), TNT - 0,39 proc. (wzrost z 0,37 proc.), Kino Polska - 0,34 proc. (0,34 proc. również przed rokiem) i Paramount Channel - 0,3 proc. (wzrost z 0,24 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.