Hulu ma ponad 25 mln subskrybentów
W 2018 roku Hulu pozyskał 8 mln klientów (screen z hulu.com)
Liczba subskrybentów serwisu streamingowego wideo Hulu przekroczyła 25 mln, a dochody reklamowe za rok 2018 wyniosą blisko 1,5 mld dol. – poinformował zarząd firmy.
W 2018 roku Hulu pozyskał 8 mln klientów, a jego zarząd zapewnia, że dochody z reklamy wzrosły o 45 proc. W ostatnim kwartale ubiegłego roku firma zanotowała jednak stratę 440 mln dol.
Hulu konkuruje z Netflixem, który na amerykańskim rynku ma dwa razy więcej abonentów, i Amazon Prime Video oraz z takimi serwisami jak DirecTV Now, Sling TV i YouTube TV. By pozyskać nowych klientów, serwis Hulu pod koniec roku wdrożył program promocyjny ze zniżkami za korzystanie ze streamingu.
(MC, 09.01.2019)