Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdrożały "Rzeczpospolita" i "Parkiet"

Cena "Rzeczpospolitej" wzrosła z 4,70 zł do 5,30 zł (fot. E-kiosk.pl)

Z nowym rokiem podrożały dzienniki wydawnictwa Gremi Media: "Rzeczpospolita" o 60 gr i "Parkiet Gazeta Giełdy" o 75 gr. Jednak na największą jak dotychczas cenę wśród dzienników zdecydowała się Agora SA. Jej weekendowe wydanie kosztowało 9,99 zł.

W grudniu wydania "Rzeczpospolitej" od poniedziałku do czwartku kosztowały 4,70 zł. Obecnie egzemplarz "Rzeczpospolitej" kosztuje 5,30 zł. W przypadku "Parkietu Gazety Giełdy" cena wzrosła z 5,95 zł do 6,70 zł.

Oba dzienniki Gremi Media stawiają na prenumeratorów i oferują swoim stałym czytelnikom oprócz dostępu do treści w serwisach Rp.pl i Parkiet.com m.in. program antywirusowy i zniżki na konferencje i szkolenia organizowane przez wydawcę.

Ostatnie weekendowe wydanie "Gazety Wyborczej" (29-30 grudnia) kosztowało 9,99 zł. Nina Graboś, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze, pytana o powody tak wysokiej ceny odpowiedziała, że do tego wydania dołączono liczący 44 strony dodatek "Turning Points" stworzony przy współpracy z redakcją "The New York Times". Kolejne wydanie "GW" z 31 grudnia kosztowało już 7,99 zł, choć zawierało kod dostępu (przez dwa tygodnie) do płatnych treści serwisu Wyborcza.pl.

Galeria: Najlepsze materiały dziennikarskie 2018 roku

(PD, 03.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.