Sylwester Wardęga chce podbić rynek indyjski
Wardęga jesienią zrealizował materiał "Epic Statue Prank" dla indyjskiego kanału The HunGama Films (screen: YouTube)
Sylwester Wardęga, twórca kanału SA Wardega na YouTube, będzie tworzyć treści internetowe na rynku indyjskim.
W styczniu Wardęga leci na miesiąc do stolicy Indii, gdzie będzie pracował nad realizacją filmów dla tamtejszych odbiorców YouTube.
Wardęga jesienią zrealizował materiał "Epic Statue Prank" dla indyjskiego kanału The HunGama Films (film ma już blisko 15 mln wyświetleń).
Kanał SA Wardega na YouTube ma 3,6 mln subskrypcji. Film Wardęgi "Mutant Giant Spider Dog" na koniec 2014 roku był najpopularniejszym filmem na YouTube na świecie – do tej pory został wyświetlony ponad 176 mln razy.
Podczas gali Grand Video Awards 2018 Sylwester Wardęga został uznany Osobowością Roku.
(IKO, 27.12.2018)