Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martin Stankiewicz wyreżyserował świąteczny teledysk dla Coca-Coli

Martin Stankiewicz wystąpił jako św. Mikołaj w teledysku dla Coca-Coli (screen teledysku)

Youtuber Martin Stankiewicz zrealizował teledysk świąteczny na zlecenie marki Coca-Cola (The Coca-Cola Company).

Klip "Jak Mikołaj" jest świąteczną piosenką, w której youtuber wcielił się w postać świętego Mikołaja. Utwór wykonał Szymon Żurawski z zespołu Szymon Mówi. Razem z Martinem Stankiewiczem napisali tekst i stworzyli aranżację muzyczną. Stankiewicz odpowiada również za scenariusz i reżyserię. Kierownikiem produkcji jest Zofia Jezierska, a za zdjęcia odpowiada Robert Gajzler. Coca-Cola w zakresie współpracy z influencerami obsługiwana jest przez MediaCom.

Martin Stankiewicz po raz czwarty zrealizował z okazji świąt Bożego Narodzenia projekt dla Coca-Coli. Za filmy "Jak podarować radość (parodia)" i "Choinkowa katastrofa, czyli jak dogodzić kobiecie w Święta" otrzymał nagrody Grand Video Awards w kategorii branded content  (w 2016 i 2017 roku). Z kolei produkcja "Gdyby Święta zmieniły się w mamę" była nominowana w tym konkursie w kategorii rozrywka. 

Youtuber podkreśla, że nie chciał powielać pomysłów z poprzednich produkcji, stąd decyzja o nagraniu teledysku. - Tegoroczna kampania Coca-Coli skupiła się przede wszystkim na wartościach i małych drobnych uczynkach, stawiając przy tym Mikołaja jako wzór. Uznałem, że to fantastyczny punkt wyjścia do mikołajowej abstrakcyjnej historii - mówi Martin Stankiewicz. 

Twórca teledysku postanowił, że dochód z AdSense, jaki w grudniu wygeneruje świąteczny teledysk, zostanie przekazany na rzecz podopiecznych projektu społecznego "Szlachetna Paczka", którego partnerem jest Coca-Cola.

(IKO, 17.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot PFN z Melem Gibsonem liderem na YouTube w listopadzie

Spot został wyświetlony 2,2 mln razy (fot. screen YouTube.com / Polska Fundacja Narodowa)

Reklama przygotowana przez Polską Fundację Narodową z okazji stulecia odzyskania niepodległości zajęła najwyższe miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

W reklamie PFN wystąpił Mel Gibson. Spot został opublikowany 10 listopada na kanale Polskiej Fundacji Narodowej na YouTube. Jak dotąd został wyświetlony 2,2 mln razy,  polubiono go 12,6 tys. razy.

Na drugim miejscu była reklama Coca-Coli, która w ramach kampanii świątecznej zachęca do wsparcia Szlachetnej Paczki. Piosenkę "Coraz bliżej święta" wykonała Katarzyna Nosowska. Trzecie miejsce to reklama marek Haier i Vytautas – "Haier Duo Dry Vytautas: Najlepsze z najlepszych". 

Dalej był film "Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*", opublikowany na kanale Studia Tymbark. Do filmu zaproszono Roksanę Węgiel, która reprezentując Polskę, wygrała Eurowizję Junior. Piąta była reklama ING Banku Śląskiego "Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry głos da firm | ING Bank Śląski".

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(IKO, 18.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo