Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artyści wspierają kampanię warszawskich domów kultury

Warszawskie domy kultury promują się na ulicach stolicy (fot materiały prasowe)

Warszawskie domy kultury rozpoczynają dziś wspólną kampanią reklamową. Jej celem jest zmiana ich wizerunku i przekonanie mieszkańców stolicy, że w niczym nie przypominają przybytków rodem z PRL.

„Warszawskie Domy Kultury. Obudź w sobie dziecko” – takie hasło widnieje na stworzonych na potrzeby kampanii kreacjach. Autorem projektu jest Antoni Wajda. Kampania obejmuje billboardy, citylighty, nośniki w tramwajach, na autobusach i pociągach SKM. W działania zaangażowali się artyści, m.in. Renata Przemyk, Zbigniew Hołdys i Izabela Dąbrowska.

(AMS, 17.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.