Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność radiowej Jedynki znów najniższa w historii

(fot. Pixabay.com)

W najnowszej fali badania Radio Track słuchalność Programu I Polskiego Radia spadła do 6,2 proc., najniższego poziomu w historii.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar Millward Brown, w fali wrzesień-listopad lider słuchalności - RMF FM - osiągnął 26,2 proc. udziału w czasie słuchania. Rozgłośnia zanotowała wzrost z 25,8 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

Pozostałe największe stacje ogólnopolskie rok do roku zmniejszyły słuchalność: Radio Zet - z 13,5 proc. do 13,1 proc., Program I Polskiego Radia - z 7,1 proc. do 6,2 proc., a Program III Polskiego Radia - z 6,3 proc. do 5,7 proc. W przypadku Jedynki to najniższy udział, jaki radio uzyskało w historii badania Radio Track.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych wyniki poprawiły Radio Vox FM (z 3,9 proc. do 4,1 proc.) i Antyradio (z 1,7 proc. do 1,9 proc.).

Najchętniej słuchana sieć radiowa - Eska - zmniejszyła słuchalność z 7,7 proc. do 7,4 proc. Spośród sieci udział zwiększyły: Radio Plus (z 2 proc. do 2,1 proc.), Radio Wawa (z 1,5 proc. do 1,8 proc.), Meloradio (z 0,5 proc. do 0,9 proc.) i Rock Radio (z 0,3 proc. do 0,4 proc.).

(KOZ, 13.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nieoficjalnie: 12 firm złożyło Czechom ofertę zakupu Eurozetu

W Radiu Zet spodziewają się zamknięcia transakcji jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia (fot. materiały prasowe)

Nawet 12 firm miało złożyć Czech Media Invest ofertę kupna Eurozetu - ustalił "Presserwis".

Czech Media Invest konsekwentnie nie wypowiada się na temat sprzedaży Eurozetu. - Bez komentarza - ucina Daniel Častvaj, członek zarządu Czech Media Invest i przewodniczący rady nadzorczej Eurozetu.

W Radiu Zet spodziewają się zamknięcia transakcji jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. - Ale Czesi nie chcą sprzedać firmy za wszelką cenę. Równie dobrze do sprzedaży może nie dojść - uważa jeden z naszych rozmówców.

Wśród podmiotów, które miały złożyć ofertę, wymienia się m.in. Agorę, Grupę ZPR Media, PMPG Polskie Media i Fratrię. Firmy nie chcą na ten temat się wypowiadać. - Nic mi nie wiadomo - mówi prezes Fratrii Romuald Orzeł.

Fratria ma się starać o kredyt na sfinansowanie zakupu w Banku Pekao SA. Według serwisu Wirtualnemedia.pl wniosek spółki miał być już rozpatrywany na komitecie kredytowym banku.

"Zajmujemy się z @JacekKarnowski współtworzeniem @Tygodnik_Sieci @wPolityce_pl @wPolscepl i to jest nasza misja. Nigdzie się nie wybieramy, na nic innego nie starczyłoby sił" - napisał na Twitterze Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. Jednocześnie zwrócił uwagę: "Czy ktoś używa @wirtualnemedia do niecnych celów? Zauważmy: 3 grudnia artykuł, że »PMPG Polskie Media najbliżej kupna Radia ZET«, kurs mocno wątpliwych papierów @PMPG_PL idzie w górę. Ktoś zarobił. Dziś kolejne plotki, ale o @PMPG_PL cisza już, już nie są »najbliżej«. Słabe to".

Czech Media Invest za 73 mln euro przejął od francuskiej grupy Lagardère w tym roku Eurozet, a także rozgłośnie w Czechach, Rumunii i na Słowacji. Koncernem zarządza jeden z najbogatszych Czechów - Daniel Křetínský.

(KOZ, 13.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.