"Ojca Mateusza" w TVP 1 oglądało jesienią prawie 440 tys. widzów mniej niż wiosną
TVP 1, pokazując "Ojca Mateusza", miała najwyższy udział w rynku (fot. TVP)
20. sezon serialu "Ojciec Mateusz" oglądało w TVP 1 średnio 3 mln widzów - o 438,6 tys. widzów mniej niż 19. sezon wiosną.
Telewizyjna Jedynka nowe odcinki "Ojca Mateusza" pokazywała w czwartki o 20.35, od 6 września do 6 grudnia. TVP 1 w trakcie emisji serialu uzyskał 19,38 proc. udziału w rynku, najwięcej spośród wszystkich telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVN wynosił 13,12 proc., Polsatu - 11,63 proc., a TVP 2 - 4,96 proc. W grupie komercyjnej udział TVP 1 był niższy (13,07 proc.), a stacja przegrywała z Polsatem (15,9 proc.) i TVN (15,39 proc.).
TVP 1 z reklam wokół 20. sezonu serialu "Ojciec Mateusz" zebrał - według danych cennikowych - 10,8 mln zł.
19. sezon "Ojca Mateusza" wiosną zgromadził w TVP 1 średnio 3,44 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 10.12.2018)