Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po raz 16. przyznano Złote Spinacze

Branżą PR przyznała swoje doroczne nagrody - Złote Spinacze (fot. materiały prasowe)

Jury XVI edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych i 28 Brązowych Spinaczy.

Złote nagrody otrzymali: w kategorii PR korporacyjny - Komunikacja Plus, za  projekt "Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków" (dla Kolei Dolnośląskich); w kategorii PR produktu - d*fusion communication za "Surface AntyLuwr" (Microsoft Polska); Kampania społeczna - Agencja PR Pan Pikto, "Dopal cenę swojej śmierci" (Urząd Miasta Mysłowice); Komunikacja wewnętrzna - Nutricia Poland, "Nutricia Medyczna - komunikacja bez granic"; Event społeczny - 180heartbeats + Jung v Matt, "Niezniszczalna tęcza" (Unilever); Social media - 24/7 Communication, "Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy", (McDonald’s); Business-to-business PR - Danfoss Poland, "#ETtalks - Engineering Tomorrow talks"; Media relations - United PR, Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 (Eurosport); Employer branding - MJCC, "Witamy w zespole McDonald's" (McDonald’s Polska); Content Marketing – Branded Content - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" (Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie); Finanse - Linkleaders, "Kampania przeprowadzkowa Przystanek mBank" (mBank); Sektor spożywczy - Big Picture, "Vegan is the new black" (ProVeg); Medycyna i zdrowie - Testa Communications, "Szczepienia.info - rzetelnie o szczepieniach" (Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny); Sport - United PR, Eurosport 360 - Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018 (Eurosport);  Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze - Inn|tu, Multi Poland, Grupa Eskadra, "Forum Gdańsk: od betonowego kloca do nowego centrum miasta";  Motoryzacja i transport - Lighthouse, "Electric Explorer African Challenge 2018", Nissan Sales Central & Eastern Europe; NGO i sektor publiczny - Cohn&Wolfe, Grey Group Poland, "Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" (Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie).

Trzy złote nagrody przyznano też w kategoriach specjalnych: Kreatywność - d*fusion Communication, "Surface AntyLuwr" (Microsoft Polska); Efektywność - Boscata Jacek Stachera, "Sprawdź Promile (Kompania Piwowarska, Złoty Melon); Research&Insight - MJCC, "Witamy w zespole McDonald's" (McDonald’s Polska).

Przyznana została także Nagroda Publiczności, którą otrzymała Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” zdobyła agencja Big Picture.

Ponadto, w tym roku wyróżnienie dla Gwiazdy PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.

Po raz pierwszy przyznana została nagroda redakcji Rp.pl, którą otrzymała agencja Lighthouse i Nissan Sales Central & Eastern Europe za projekt "Electric Explorer African Challenge 2018".

Przewodniczącym jury konkursu był Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Samsung Polska.

 

(AMS, 09.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.