Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mixx Awards: Gong Agencją Roku, Ikea Polska - Marketerem Roku

Jury wyłoniło laureatów w 16 kategoriach (fot. materiały prasowe)

Podczas 12. Edycji konkursu Mixx Awards 2018 wręczono trzy złote statuetki. Agencją Roku został Gong, a Marketerem Roku - Ikea Polska.

W konkursie Mixx Awards, skierowanym do reklamodawców, agencji i domów mediowych, wręczane są nagrody za najlepsze kampanie marketingowe prowadzone w internecie.

Jury wyłoniło laureatów w 16 kategoriach. Wręczono 3 złote statuetki, 15 srebrnych i 19 brązowych.

Złote statuetki trafiły do twórców kampanii: "#weekendING" (Gong, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub), "Do ostatniego drzewa" (Ogilvy, Facebook, Gameset, LifeTube) oraz "Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu" (MSLGroup, Dom produkcyjny Foszer Sawicki).

Przyznano także nagrody specjalne za dokonania. Agencją Roku został Gong, Domem Mediowym Roku - Havas Media, a Marketerem Roku Ikea Polska. Tytuł Człowieka Roku otrzymała Joanna Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, Prezes Golden Submarine.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Nagrody wręczono 28 listopada br. podczas gali zorganizowanej przez IAB Polska w warszawskim hotelu Westin. 

(PAZ, 29.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen nie zdradza, ile zapłaci za sponsorowanie zespołu Kubicy

Robert Kubica po raz pierwszy wystartuje w marcu na torze w Melbourne (fot. materiały prasowe teamu Williams Martini Racing)

Polski Koncern Naftowy Orlen potwierdził, że został oficjalnym partnerem zespołu Williams Martini Racing, w którym w przyszłym sezonie Formuły 1 będzie jeździł Robert Kubica. Nie podano szczegółów finansowych umowy.

Logotyp PKN Orlen pojawi się na bolidach Williams Martini Racing, na kaskach i kombinezonach kierowców, mechaników, a także odzieży personelu zespołu.

Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen, podkreślił, że ta współpraca „otwiera nowy rozdział w budowaniu globalnego zasięgu marki”. Przypomniał, że Orlen ma aktywa w pięciu krajach Europy i Ameryki Północnej, a produkty koncernu dostępne są w ponad 90 krajach świata.

Spółka nie odpowiedziała na pytania „Presserwisu” o wartość umowy. RMF FM podaje nieoficjalnie, że Orlen zapłaci 10 mln euro za cały przyszły sezon z możliwością przedłużenia umowy o kolejny rok.

W obecnym sezonie Kubica jest kierowcą testowym Williamsa. Jego nowy kontrakt ma obowiązywać od stycznia 2019 roku. Po raz pierwszy Polak wystartuje w marcu na torze w Melbourne (poza tym w 2019 roku odbędzie się jeszcze 20 wyścigów).

Zdaniem ekspertów z zakresu marketingu i konsultingu sportowego Robert Kubica wciąż jest silną i rozpoznawalną marką mimo jego nieobecności w F1 po wypadku sprzed ośmiu lat.

Prawa do transmisji wyścigów Formuły 1 w przyszłym sezonie ma Eleven Sports.

(PAZ, 30.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.