Mixx Awards: Gong Agencją Roku, Ikea Polska - Marketerem Roku
Jury wyłoniło laureatów w 16 kategoriach (fot. materiały prasowe)
Podczas 12. Edycji konkursu Mixx Awards 2018 wręczono trzy złote statuetki. Agencją Roku został Gong, a Marketerem Roku - Ikea Polska.
W konkursie Mixx Awards, skierowanym do reklamodawców, agencji i domów mediowych, wręczane są nagrody za najlepsze kampanie marketingowe prowadzone w internecie.
Jury wyłoniło laureatów w 16 kategoriach. Wręczono 3 złote statuetki, 15 srebrnych i 19 brązowych.
Złote statuetki trafiły do twórców kampanii: "#weekendING" (Gong, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub), "Do ostatniego drzewa" (Ogilvy, Facebook, Gameset, LifeTube) oraz "Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu" (MSLGroup, Dom produkcyjny Foszer Sawicki).
Przyznano także nagrody specjalne za dokonania. Agencją Roku został Gong, Domem Mediowym Roku - Havas Media, a Marketerem Roku Ikea Polska. Tytuł Człowieka Roku otrzymała Joanna Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, Prezes Golden Submarine.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Nagrody wręczono 28 listopada br. podczas gali zorganizowanej przez IAB Polska w warszawskim hotelu Westin.
(PAZ, 29.11.2018)