Samsung promuje w kampanii smartfony i pomaga dzieciom
Kampania "#FunkcjaDobroczynności" potrwa do 26 grudnia (fot. materiały prasowe)
Koreański koncern Samsung rozpoczął świąteczną kampanię promującą smartfony Samsung Galaxy i dobroczynność.
Kampania #FunkcjaDobroczynności potrwa do 26 grudnia. W Polsce Samsung w ramach kampanii wesprze placówki opiekuńczo-wychowawcze, a za pośrednictwem UNICEF pomoc trafi do dzieci z najuboższych części świata (otrzymają m.in. zabawki i pomoce naukowe). O tym, w jakim obszarze Samsung pomoże dzieciom (edukacja, sport, zabawa czy opieka), zdecydują osoby, które kupią smartfony w ramach akcji #FunkcjaDobroczynności.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, internecie, w punktach sprzedaży, a od grudnia także na nośnikach reklamy zewnętrznej i w radiu. Za realizację kampanii odpowiadają agencje: VML, Dfusion Communication, Leo Burnett i dom mediowy Starcom.
(IKO, 28.11.2018)