OGŁOSZENIE

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Razem napędzamy Polskę

Podjazdowi na stacjach paliw, kasjerzy, dostawcy produktów, ich producenci, no i oczywiście klienci, kierowcy. My wszyscy, pracujący dla PKN ORLEN i korzystający z usług koncernu robimy coś więcej, niż zwykłe wykonywanie codziennych obowiązków służbowych i robienie zakupów. Nie bójmy się tego stwierdzenia: razem napędzamy Polskę. Warto o tym pamiętać i odczuwać z tego powodu dumę. Tak po prostu.

W październiku PKN ORLEN zaprezentował nową kampanię wizerunkową. Jej głównym elementem został spot reklamowy. Zwykły spot? Nie. Zrealizowano bowiem wyjątkowy film, który nie zachwala w prosty sposób oferty koncernu. Jest pozbawiony reklamowego pudru, a pokazuje rzeczywistość. Rzeczywistość piękną. Ze spotu dowiadujemy się bowiem, że PKN ORLEN to coś więcej, niż sieć stacji paliw. To miejsce, w którym biją serca Polaków.

W spocie widzimy m. in. pracowników spółki, którzy w środku nocy wylewają asfalt. Dowiadujemy się, że to również dzięki wysiłkowi ludzi zatrudnionych w koncernie, możemy jeździć po równych i bezpiecznych drogach. Są też polscy sadownicy, którzy dostarczają na stacje świeże produkty: jabłka, soki. Oglądamy uśmiechniętych pracowników stacji paliw, zawsze pomocnych klientom. Jest też pracownik zakładów w Płocku, wspinający się mozolnie na szczyt, żeby wykonać swoje obowiązki. No i widzimy Anitę Włodarczyk, naszą wspaniałą olimpijkę, zdobywczynię wielu medali dla Polski. Przez trud do gwiazd.

To wszystko, połączone z wzruszającą narracją, powoduje, że widz otrzymuje ważny komunikat: ORLEN to nie tylko stacje. To nie tylko spółki. To coś znacznie więcej. ORLEN to miejsce, w którym dba się o polską gospodarkę, o polskich artystów i polskich sportowców. I przede wszystkim o klientów. To miejsce, w którym razem napędzamy Polskę.

Istotnym elementem kampanii było podkreślenie pochodzenia produktów dostępnych na stacjach. Polscy konsumenci przywiązują uwagę by produkty, które kupują były polskie. Chcą w ten sposób wspierać polską gospodarkę oraz małe i średnie firmy. Takich świadomych klientów jest coraz więcej. A tu, na ORLENie mogą zrobić regionalne zakupy – kupić oscypek, miody, jajka, kanapki z polskiej fabryki – dokładnie tak, jak klienci w spocie reklamowym.

Pamiętajmy, że aż 83 procent produktów dostępnych na stacjach to produkty wytworzone w naszym kraju. To bardzo ważne, bo wybierając ORLEN wybierasz Polskę.

Nie dziwi więc opinia, że spot wcale nie jest reklamą. 
To forma podziękowania wszystkim, którzy swoją pracą i zaangażowaniem, codziennie budują potęgę PKN ORLEN. To ukazanie, że najważniejszą wartością spółki są ludzie – ci, którzy tu pracują i ci, którzy korzystają z naszych produktów i usług. Ten film niesie przekaz o współczesnym, nowoczesnym, pozytywistycznym patriotyzmie, który objawia się w naszych codziennych wyborach. Gdy wybieramy ORLEN  korzystamy po trzykroć: kupujemy doskonałe produkty, kierujemy zyski do polskich przedsiębiorców, a za pośrednictwem ORLENu wspieramy wielkie wydarzenia społeczne, sportowe i kulturalne. Ma to wpływ na codzienne życie Polaków i rozwój naszego kraju. To właśnie wyraża hasło kampanii „Razem napędzamy Polskę” – powiedział Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Promocji i Reklamy, PKN ORLEN.

Bardzo wymowne jest również to, że autorem muzyki do spotu jest laureat Oskara i jeden z najbardziej rozpoznawanych na świecie współczesnych polskich kompozytorów – Jan A.P. Kaczmarek. Za realizację kampanii odpowiadała agencja GREY, spot wyreżyserowany przez Marcina Filipka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.

Kampania przeprowadzana była w telewizji, radio, internecie prasie, ale też w kinach Cinema City oraz na wybranych nośnikach komunikacji wewnętrznej. Przez odbiorców została bardzo dobrze przyjęta, a dowodem na to niech będzie ciekawostka, że na Youtube film wyświetlono już blisko 70 tysięcy razy.

(26.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa CCC globalnym partnerem UNICEF

CCC ma przekazywać pieniądze na rzecz pomocy dzieciom na świecie (fot. materiały prasowe)

Grupa CCC rozpoczęła współpracę z UNICEF i została globalnym partnerem organizacji. Przez trzy lata spółka ma przekazywać pieniądze na rzecz pomocy dzieciom na świecie. Współpraca będzie komunikowana we wszystkich salonach CCC w 21 krajach, m.in. w Polsce, Czechach, Niemczech czy na Węgrzech.

Umowę o współpracy podpisali w siedzibie organizacji w Genewie: Dariusz Miłek – prezes zarządu CCC SA, Gary Stahl – dyrektor ds. fundraisingu indywidualnego i partnerstw UNICEF w Genewie oraz Marek Krupiński – dyrektor generalny UNICEF Polska.

Współpraca ma charakter biznesowo-sportowy. Logo UNICEF będzie pojawiać się na koszulkach kolarzy CCC Team, których firma obuwnicza jest głównym sponsorem.

Środki przekazane przez CCC zostaną przeznaczone na sfinansowanie programów UNICEF na rzecz ratowania zdrowia i życia dzieci na całym świecie. – Cieszymy się, że szczególnym obszarem zainteresowania CCC są programy związane z edukacją przez sport, a także te wspierające rozwój dziewcząt, aby mogły w pełni wykorzystać swój potencjał – mówi cytowany w komunikacie prasowym Gary Stahl.

(KW, 27.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo