Dział: PRASA

Dodano: Listopad 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przez fake newsy rośnie popyt na informacje ze sprawdzonych źródeł

(fot. Pixabay.com)

Coraz więcej firm z sektora mediów klasycznych (radio, telewizje i prasa) uważa, że kończy się kryzys tej branży – pisze w czwartek w artykule redakcyjnym francuski dziennik „Les Echos”.

Klasyczne media zostały 10 lat temu dotknięte kryzysem koniunkturalnym i strukturalnym i nadal odczuwają skutki zarówno zapaści ekonomicznej, która przyszła wraz z kryzysem finansowym, jak utraty części rynku na rzecz nowych mediów – przypomina francuski dziennik gospodarczy.

Okazuje się jednak, że rośnie znów popyt na informację dostarczaną przez sprawdzone źródła, media, które mają swoją markę i rzetelne know-how; w dużej mierze przyczyniły się do tego skandale wywołane przez fake newsy.

Apetyt na „dobre treści” (content) – zarówno informacje, jak i rozrywkę - jest rekordowy. Smartfony, tablety i nowe, połączone z siecią telewizory zwiększają ten popyt. Zdaniem „Les Echos” rok 2018 był pod tym względem przełomowy.

(MC, 22.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.