Gemius/PBI: Weszlo.com jedynym serwisem sportowym ze wzrostem użytkowników
W październiku serwis Weszlo.com odwiedziło ponad 300 proc. użytkowników więcej niż w ubiegłym miesiącu (screen: Weszlo.com)
W październiku większość czołowych serwisów o tematyce sportowej straciła użytkowników w porównaniu z poprzednim miesiącem. Wzrost, ponad 300-proc., odnotował jedynie serwis Weszlo.com - wynika z danych Gemius/PBI.
W październiku Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska) odwiedziło 6,07 mln internautów (spadek o 7,21 proc. w porównaniu z wrześniem). W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Sport.onet.pl (RAS Polska) – 4,99 mln (spadek o 13,64 proc.), Sport.pl (Agora SA) – 3,40 mln (spadek o 5,02 proc.), Eurosport.interia.pl (Bauer Media Group) – 2,64 mln (spadek o 15,22 proc.), Przegladsportowy.pl – 2,61 mln (spadek o 23,90 proc.), Sport.tvp.pl – 1,16 mln (spadek o 37,45 proc.), 90minut.pl – 1,01 mln (spadek o 0,74 proc.), Polsatsport.pl – 947,70 tys. (spadek o 12,72 proc.), Flashscore.pl – 928,67 tys. (spadek 14,07 proc.) i Weszlo.com – 830,94 tys. (wzrost o 362,69 proc.).
(PD, 22.11.2018)