Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola podczas tegorocznych świąt będzie mieć smak cynamonu

Nowy smak promowany jest w ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" (fot. materiały prasowe)

The Coca-Cola Company wprowadza limitowaną serię napoju Coca-Cola o smaku cynamonu. Produkt wsparty jest działaniami reklamowymi.

Nowy smak promowany jest w ramach kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj". Działania prowadzone są w telewizji, kinie, internecie, w tym w mediach społecznościowych, w punktach sprzedaży, na nośnikach reklamy zewnętrznej. W ubiegłych latach Coca-Cola z okazji świąt wprowadziła etykiety z kokardą i etykiety świecące w ciemności.

Kreacją i produkcją kopii reklamowych zajęła się agencja McCann Worldgroup. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, a za kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w internecie i mediach społecznościowych powierzono agencji LiquidThread, a działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

(IKO, 22.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.