Powstaje Feeders.agency, wraz z 2012 Agency stworzy grupę reklamową
Jakub Sagan, były dyrektor kreatywny w agencji K2, i Łukasz Szczybelski, poprzednio creative director & partner w agencji Cut The Mustard, zakładają agencję Feeders.agency. Partnerami są też Maciej Marasek i Przemek Bogdanowicz, współzałożyciele i dyrektorzy kreatywni 2012 Agency.
Feeders.agency wraz z 2012 Agency utworzą grupę reklamową, w której spotykać się mają kompetencje ATL i digital. Będzie to osobna spółka, która obecnie jest w trakcie rejestracji w KRS.
Główne obszary działalności agencji to branded entertainment, social storytelling i szeroko pojęty digital. Feeders.agency oficjalnie ruszy na początku 2019 roku, ale już realizuje pierwsze projekty. Na tym etapie nie podaje szczegółów.
– Kiedy oglądasz i czytasz byle co, to zaczynasz myśleć i mówić byle jak – mówi Jakub Sagan o Feeders.agency. – Naszym zadaniem jest wypełnić przestrzeń (feeds) konsumentów wartościowym kontentem, pełnym emocji, "składników odżywczych" i endorfin – dodaje.
– Feeders.agency, działając w obszarze entertainment, a także content i digital, w naturalny sposób rozwija i uzupełnia to, co robimy w 2012 Agency. Można powiedzieć, że profil Feeders.agency jest idealnie komplementarny do naszego – mówi Maciej Marasek.
Za nadzór artystyczny i graficzny w Feeders.agency odpowiada Konrad Wullert jako creative & head of design (ostatnio był senior art directorem w 180heartbeats + Jung von Matt).
(AMS, 20.11.2018)